גלגל הצלה? האם הדייר גיא איתן יחזור לבית האח הגדול? האמת נחשפת!

גיא איתן נחשב לאחת הדמויות הבולטות ביותר ואולי גם השנויות במחלוקת ביותר בבית "האח הגדול" הנוכחי, אולם מתחים משמעותיים וגם חילקוי דעות, וויכוחים ואי הבנות מול שאר דיירי הבית של האח שבעבעו מבפנים – וגם זלגו החוצה פעמים רבות – הובילו אותו לעזוב את ביתה אח הגדול אמש (יום שני) מבחירה, והרבה לפני שתכנן לעזוב, כעת נשאלת השאלה האם גיא צפוי לחזור מחדש לבית האח הגדול? באמצעות גלגל ההצלה שצפוי להתקיים בקרוב! מערכת פורטל עומרי חיון מביאה לכם את כל הפרטים!

כפי שדיווחנו לכם אמש כאן בפורטל עומרי חיון, וכפי שכתבנו לכם כאן ממש הבוקר גיא איתן עזב את בית האח הגדול. וכעת נשאלת השאלה האם העזיבה שלו היא לצמיתות? יצאנו לבדוק לעומק…

בריאיון שהעניק איתן היום לרן בוקר, הוא לא פסל את חזרתו לבית בסיבוב השני, אולי בגלגל הצלה, ואולי עם כניסת הדיירים השנייה, וכעת נשאלת השאלה האם הוא באמת יחזור או שלא? כך מסר גיא בריאיון עמו: "אני לא מצטער שעזבתי, אבל רק עכשיו הבנתי מאיזה דבר ענקי וחווייתי הייתי חלק. אין לי בעיה לקחת שבועיים הפוגה ולהיכנס בכניסה השנייה".

כזכור לכולנו עם עזיבתו אמש את הבית, אלה איתן, אמו של דייר האח הגדול שביקש הערב לעזוב את בית ״האח הגדול״, מגיבה בקבוצת התמיכה שנפתחה עבורו וכותבת כך:
״חברים יקרים המון תודה על תמיכה ואהבה ענקית שתזכו לקבל כנתינתכם, אנחנו בדרכינו לאסוף את גיא שביקש לעזוב, כמוכם גאים בו שיודע להבדיל בין טוב לרע ויודע מתי וממה להתרחק ולא להשאר בכל מחיר. מה שעבר שם לא מכירה אדם חזק יותר שהיה עובר זאת, אנו לא רוצים שישתגע כדי שיהיה טוב להפקה. אם ריסקו אותו נאסוף אותו לפחות בחתיכה אחת ובאהבה גדולה הוא שלנו״.

אז האם גיא איתן יחזור לבית האח הגדול? ימים יגידו…

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן