הקאמבק הגדול: איך אמא שלה תגיב? עידן גלפר ואמילי קופר חותמים קאמבק בנשיקה

מערבולת הרגשות במערכת היחסים בין עידן גלפר לאמילי קופר מקבלת תפנית נוספת והפעם מהצד החיובי. ונראה שייתכן מאוד שהשניים רשמו קאמבק זוגי בלילה האחרון.

עם הראש או עם הלב? הסוגיה של עידן גלפר בעניינה של אמילי גלפר, שאיתה רקם זוגיות עוד בימי הקנדציה הראשונה שלו בבית “האח הגדול” ולבסוף הסתיימה בסטטוס “נחכה לבחוץ” מגיעה סוף כל סוף לפתרון?

בפרקים האחרונים היה נדמה תחילה כי עידן משחרר מאמילי ומפנה את הבמה הזוגית לדייר הכניסה השנייה, שילה שלום. הפחד לפגוע בה לדבריו, ובחירתו ללכת עם הראש ולא עם הלב עלו לא פעם בנימוקים שלו בנוגע אליה.

אך בפרק האחרון, עידן חשף את הקושי שלו לשים חומות לרגשות שלו כלפי אמילי ופתח בפניה: “כרגע כל מה שאני מרגיש אלייך וכל מה שאני עובר איתך פה בתוך הבית, אני רוצה להיות איתך.” דבר שנחתם בחיוך ומאז השניים נראו קרובים במיוחד.

במהלך הלילה האחרון, עידן ואמילי העלו הילוך נוסף כאשר עידן נצפה טועם את הגלוס שאמילי שמה בשפתיה. השניים נראו מחובקים ומאוהבים מתמיד, והשאלה הנשאלת – האם זה יעבור חלק בעיני המשפחות מבחוץ?

איך אמש שלה תגיב? עידן גלפר ואמילי קופר חותמים קאמבק בנשיקהעידן ואמילי צמודים אחרי הנשיקה שהוגנבה הלילה, צילום: האח הגדול לייב
במהלך השיחה שלו עם אמילי הלילה, השניים כבר תכננו כיצד עידן ישיג את המספר שלה בחוץ וכיצד הוא יתחיל אתה כמו שצריך. עידן פתח בפניה: “נקבע 3 ימים אחרי הגמר. אני אבוא אלייך ואשאל – ‘יש לך חבר?’ את תעני ותגידי ‘לא הוגדר’ ואני אבקש את המספר הטלפון שלך ואת תתלבטי ואז אני אתקשר, לכי תדעי לאן זה יתפתח”.

כזכור, רק לפני כשבועיים וחצי, אמה של אמילי הגיע להזהיר אותה מעידן וצעקה לעבר הדיירים בבית המפורסם:“עידן שקרן”. דבר שהוביל לטלטלה אדירה במצב שבין עידן לאמילי, וגם הסעיר את רוב הדיירים. האם הפעם הקרבה המתחדשת בין השניים תתקבל באהבה?

מתוך אתר שמועה בידור

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן