יוצאת האח הגדול נגד הדר שירי: “בשנת 2024 את נותנת יד לחרם”

מודחת “האח הגדול”, לירון טנג’י יצאה בביקורת והאשמה חריפה כלפי המתמודדת הדר שירי, מדוע היא בטוחה שהיא מעודדת חרם?

לא מעט מיוצאי עונת “האח הגדול” הנוכחית התאגדו אמש על מנת לבקר ולשמח פצועים בבית החולים תל השומר שברמת גן, ולצד המצווה הגדולה. מפגש הפסגה ביניהם קיבל תפנית משעשעת במיוחד בסוף היום.

בזמן שהמודחים ישבו להם להנאתם לאחר היום המבורך. קרן אוזן שלפה בקבוק זירו והחלה להשתעשע בעקבות המקרה הדומה בבית המפורסם עם הדר שירי וה”שיבר”. קרן עקצה את הדר וזרקה “יש זירו ולא רק לשניים”. לאחר המזיגות וכשהבקבוק נגמר, גם אורית טנג’י הצטרפה: “תני להדר את הבקבוק הריק”.

אך מתברר כי סרטון אחר שרץ ברשת בכיכובה של הדר גרם ללא מעט זעם בקרבה של טנג’י הבת: לירון. בסרטון הדר טוענת כי היא לא תהיה מעוניינת להיות בקבוצת הוואטסאפ של הדיירים. כשנשאלה מדוע ענתה: “מה יש לי להיות בקבוצת וואטסאפ עם לירון ואורית ו… פחות”.

לירון טנג’י שיתפה את דעתה הנחרצת וטענה כי הדר מעודדת חרמות בקרב ילדים: “הדר היקרה, מאתמול אני מקבלת מיליון הודעות. איך בשנת 2024 את נותנת יד לחרם כשיש המון ילדים שכרגע יושבים בבית והמשפט שאמרת ‘אני לא מעוניינת להיות בקבוצה עם אורית ולירון’ מהדהד להם בראש”.

והוסיפה: “כמות המקרים ששמעתי מילדים שמדירים אותם מקבוצות וואטסאפ היא מטורפת. בסופו של דבר זה משחק. מאחלת לך שתצאי מהבית ותהיי חלק מקבוצת הוואטסאפ המשותפת שלנו, כי אנחנו עושים דברים מהממים יחד ונותנים מקום לכולם”.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן