גיא לרר מגיב למאיה קיי: "אפשר לשמוע ביקורת אבל באמת שלא ממך"

כשכוכבת הריאלטי והדוגמנית מאיה קיי פתחה חזית עם האח הגדול ורשת 13, היא לא חשבה שתקבל מתקפה עוקצנית ממגיש הצינור. מתוך וואלה סלבס

הדוגמנית והשחקנית מאיה קיי אומנם החלה את דרכה ברשתות החברתיות, את הכניסה שלה לקונצנזוס ולכל בית בישראל היא חד משמעית חייבת לתוכנית הריאליטי "הישרדות". כיום היא מככבת בריאלטי אחר, "רוקדים עם כוכבים" – אצל המתחרים – ולאחרונה היא החליטה לפתוח על רשת 13, בעקבות הבחירה שלהם לשדר את האח הגדול ביום שאחרי הטבח הנוראי במג'דל שמס.

קיי התראיינה ל"שישישבת" וטענה שברוקדים עם כוכבים, בה היא משתתפת, מתייחסים יותר ברגישות לעבודה שאנחנו בתקופה לא קלה: "הבית לא מרושת בפרצופים של החטופים – זה ביזיון. כל הניהול שם ביזיון".

מי שהגיב לידיעה בעמוד האינסטגרם של "ישראל בידור" הוא מנחה הצינור גיא לרר, שעובד באותו ערוץ בו משודר האח הגדול: "ברור כי להיסגר בבית האח זה ניתוק נורא ואיום, אבל לרקוד ולפזז ממש באותו זמן בערוץ במתחרה, זה שיא החיבור למצב. אפשר ורצוי לשמוע ביקורת על האח אבל באמת שלא ממך", עקץ.

מרשת 13 נמסר בתגובה לוואלה סלבס: "הניסיון להרוויח סיבוב יח"צ על גב הפקת האח הגדול ורשת 13 מצד מי שהזניקה את הקריירה שלה תודות לפורמט ריאליטי מצליח אחר של הערוץ, הוא פתטי ומעייף.
מיה קיי אולי מקדישה פה ושם ריקוד או אמירה "נכונה", תוך פיזוז על רחבת הריקודים, אבל קשה שלא לראות בזה בעיקר צביעות".

"הפקת האח הגדול פועלת בעונה הנוכחית בתנאים בלתי אפשריים. כשמצד אחד מחויבות לקהל צופים גדול ונאמן שכמהה לאסקפיזם שהתכנית מספקת לו ולצד זה התרחשויות חדשותיות בלתי פוסקות, והרצון של כל העושים במלאכה לסייע בהצפת המודעות לסוגיות שוברות לב: חטופות וחטופים, הרוגים, פצועים, מפונים ומפונות".

"אין תוכנית של האח הגדול העונה שבה לא מוזכרים החטופות והחטופים. וכמעט בכל פרק עולה באופן אותנטי לא מהונדס ולא מתייפיף תוכן שקשור לכמיהה לחזרתם. מאחלים למיה קיי הצלחה בסוגיות העמוקות ברומו של עולם איתם היא מתמודדת. אבל בעיקר מחכים בתקווה לשובם של החטופות והחטופים לארץ ושל המפונים לביתם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן