הדיירים והצופים בהלם: המהלך של פרידה שגרם לאמילי להתפרק לחתיכות

בזמן ששירה של כוכבת “האח הגדול”, אמילי קופר סביב מערכת היחסים עם עידן גלפר צובר תאוצה אדירה ברשת, במשימה השבועית החליטו לעשות מהלך מרושע במיוחד בשיתופה של פרידה – האם מדובר במשימה סודית?

דיירי “האח הגדול” פתחו את השבוע עם משימת הטלנובלה ובה הם הפכו לדמויות במשחק, הריצו וצלמו טקסטים ותסריטים משעשעים. רק שאז נחשפה דרמה שהאח הגדול החליט להנחית על אמילי.

לדיירים שודר חלק מתוכנית הרדיו של דידי הררי ובה נאמר כי גם פרידה הקליטה בסתר את שירה של אמילי – “רוקדת בגשם” וכי המאזינים החליטו בדו קרב בין הביצועים שזה של פרידה ניצח והיא זו שתקבל את הסינגל הרשמי במקום אמילי.

פרידה חשפה לדיירים לאחר מכן כי נתנו לה את האופציה להקליט את השיר באותו היום שאמילי הקליטה, ובחרה להסתיר זאת ממנה. רוב הצופים דיי בטוחים שמדובר במשימה סודית של פרידה ואפילו של כל הדיירים מלבד אמילי, אך האם זה באמת המצב?

אמילי נשברה בדמעות בחצר ופתחה בפני עידן, הדר ועינב: “מגעילה, אני דיברתי איתה על הכל! מין הראוי לבוא ולספר לי”. הדר הוסיפה: “מאכזב, מאכזב”. ואמילי המשיכה ותיארה כמה היא מאוכזבת מפרידה: “אני רק עכשיו מעכלת את כל מה שקורה פה בכלל”.

בהמשך אמילי המשיכה ופתחה בפני הדר: “זאת התנהגות מסריחה, מי מתנהג ככה? זה גועל נפש הדר!”. עידן הוסיף בהמשך: “איך את יכולה אם זה לא משימה סודית, להתנהל איתה רגוע, לפרגן לה על השיר שלה, להגיד לה את כוכבת, יש לך כבר סינגל בסוף.. אם זאת לא משימה סודית, זו כבר החלטה שלה לשחק משחק מול מישהי שמתרגשת מהסינגל שהיא הוציאה!”

האייטם פורסם לראשונה בשמועה בידור

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן