עינב ודני, זוג חדש בבית האח הגדול? “יש פרפרים, התנשקנו”

צופי ערוץ הלייב קלטו מליל אמש את המזימה שהחליטו לרקוח דני, עינב ואור על חשבון חיים. זוגיות חדשה בין דני לעינב – רק שאז העניין קיבל תפנית נוספת בעלילה.

דני ואור לקחו אמש את חיים לשיחה בחצר ובא דני פתח בפניו כי משהו חדש נרקם בינו לבין עינב: “יש פה משהו ואני לא רוצה שיעשו מזה עניין גדול וידברו על זה בחדרי חדרים, רוצה לשמור את זה בין שלושותינו”.

“אני רוצה באמת לקחת אותה(את עינב) לדייט בנסט ולפתוח איתה את הקלפים. כי אני ממש אוהב את הלוק האיטלקי הזה”. חיים: “איטלקי? אני בהלם עולם”. דני המשיך: “זהו כפרה עליך מה נעשה? גם אני נפלתי”.

דני שיתף את חיים לאחר שחשד כי מדובר במשימה סודית: “אני רוצה להגיד לכם את האמת, כשהיא ירדה במדרגות ראיתי שהיא בול הטעם שלי, אבל היה לי קשה. לא רציתי לנהל זוגיות בבית ובגלל זה לקחתי אותה בפן השלילי ואמרתי שאני לא מתחבר אליה כדי שירד לי ממנה”. דני המשיך וסיפר שבשיחה הם התוודו אחד בפני השני על הרגשות שלהם, והוא החליט לתת לזה הזדמנות.

אך יום לאחר מכן, עינב החליטה להפוך את המתיחה על דני ואור, ושיתפה את חיים בפרטי התוכנית שלהם לעבוד עליו. עינב ביקשה מחיים שישתף איתה פעולה ותיאמה איתו גרסה שבה היא נכנסה למיטה שלו ושל דני בלילה והתנשקו בלילה וחיים צריך להתהפך עליהם על כך שזה לא מכבד ולא לעניין.

ובינתיים בגזרת הזוגות\זוגות לשעבר האחרים: עידן ואמילי נצפו מעט קרובים יותר בחצר ואילו פרידה ודיג’יי מדמיינים מול המראה איך יראה ההריון של פרידה מדיג’יי ואף דיברו על ילדים עתידיים.

מתוך אתר שמועה בידור

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן