"יש לנו תינוקי חלומי וג׳ינג׳י": מאיה ורטהיימר ילדה בן

ורטהיימר ובעלה אסף זמיר הביאו לעולם בן, אח קטן לאסיה בת ה-4. בפוסט מרגש שהעלתה מאיה לעמוד האינסטגרם שלה היא שיתפה תמונות מרגעי הלידה כשהקטנצ'יק שוכב עליה ואסף מנשק אותם. "היינו שותפים לפלא אמיתי. ברוך הבא, ילד נס שלנו. אתה הקשת שהגיעה אחרי המבול. חיכינו לך כל כך הרבה שנים"

אסיה, יש לך אח קטן: בשעה טובה ומוצלחת מאיה ורטהיימר ילדה בן שני, אח קטן לאסיה בת ה-4. ורטהיימר שיתפה פוסט מרגש באינסטגרם שבישר על החדשות המשמחות, ובו חשפה תמונות ממיסות שלה שוכבת בחדר הלידה כשהקטנצ'יק על גופה, ובעלה אסף זמיר לצידם.

מאיה כמו מאיה, שיתפה את תחושותיה מרגעי הלידה וסיפרה על החוויה והכמיהה בהגעתו של יורש העצר. "צריך כישרון מיוחד כדי לסכם בכמה מילים רגעים גדולים מהחיים, ולי, כידוע, אין אותו אבל אנסה. אז הנה אני מסכמת: היה מטורף, וזה קרה ב-14.8.24 ב-00:40".

עוד סיפרה ורטהיימר: "היינו שותפים לפלא אמיתי. יש לנו תינוקי חלומי וג'ינג'י כמו אסיה, במשקל 3.615. אנחנו כולנו בריאים ושמחים. הייתי מדהימה בלידה כי זה הקטע שלי, ואסף הצליח לחתוך את חבל הטבור, כי זה הקטע שלו".

בסיום דבריה, מאיה פנתה לבנה ואמרה: "ברוך הבא, ילד נס שלנו. אתה הקשת שהגיעה אחרי המבול, חיכינו לך כל כך הרבה שנים והגעת והארת את הכל באור של אהבה ושלום. תודה שבחרת בנו בגלגול הזה, אנחנו אוהבים אותך", וחתמה את דבריה: "יאללה, הלכתי להניק, אוהבת אתכם, ביי".

כזכור, במרץ האחרון ורטהיימר הודיעה בהתרגשות על היריון שני בעמוד האינסטגרם שלה ואמרה: "אסיה הולכת להיות אחות גדולה", לצד תמונה הומוריסטית שבה רואים אותה עם בחילות מעל האסלה ואסף ואסיה במבט מתפעל למצלמה.

לאורך השנים מאיה שיתפה בקושי להיכנס להיריון ובטיפולי הפוריות שעברה, ובקיץ שעבר חשפה על הפלה שנאלצה לעבור. אבל כפי שאמרה כעת, אכן קרה נס והיא חובקת את בנה השני. בשעה טובה!

מתוך מאקו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן