רן דנקר לראש הממשלה בנימין נתניהו: "תראה לנו שנותר בך מוסר"

רן דנקר הופיע אמש בעצרת לציון יום הולדתו ה-5 של אריאל ביבס, המוחזק בידי חמאס בעזה. "אני פונה לראש, לבנימין נתניהו", אמר דנקר. "שיראה לנו שנותר בו מוסר, שיש לו אומץ אמיתי לעשות את הדבר הכי חשוב שיש ולהחזיר אותם הביתה. עכשיו"

אמש (שני) חל יום הולדתו ה-5 של אריאל ביבס שנחטף על ידי חמאס לעזה ב-7 באוקטובר, יחד עם אימו שירי ואחיו הפעוט כפיר. אביו, ירדן ביבס, נחטף גם הוא, בנפרד מבני משפחתו.

המוני אנשים הגיעו לכיכר החטופים בתל אביב כדי לציין את יום ההולדת ולתמוך במשפחתו ובשאר משפחות החטופים שנכחו במקום. רן דנקר הופיע בפני הנוכחים עם השיר "עוד ניפגש" של אריק איינשטיין, ושיתף: "התחושה הזאת, התסכול הזה, הכאב הזה, לראות את המשפחה ולחשוב על זה שילדים נמצאים בגיהנום, במקום הכי נורא שאפשר".

דנקר הוסיף ופנה לראש הממשלה: "אני פונה לראש, לבנימין נתניהו, שיראה לנו שנותר בו מוסר, שיש לו אומץ אמיתי לעשות את הדבר הכי חשוב שיש ולהחזיר אותם הביתה. עכשיו".

פנינה ביבס- קשת, אמו של ירדן ביבס וסבתו של אריאל, אמרה בעצרת: "תשעה חודשים חלפו מאז שנלקחת מאיתנו על ידי אנשים רעים. תשעה חודשים של דמעות, של תפילות, של תקווה שלא נכבית. העולם סביבנו ממשיך להסתובב, אבל הזמן כאילו קפא מלכת בלעדיך. כשאני מקריאה סיפור לבת דודתך, אני מחפשת אותך בעיניים. כאילו אם אסתכל מספיק חזק, אמצא אותך יושב לצידה, מקשיב בריכוז ומחייך את החיוך הביישני והמתוק שלך".

"אני מנסה לדמיין את הרגע שבו תחזור אלינו. האם עדיין תקרא לי סבתא ניני? האם עדיין תרצה לשחק שק קמח? גדלת בשנה, אבל אין חגיגה. אתה כל כך קרוב ובכל זאת כל כך רחוק. אני מתפללת שבקרוב נזכה למתנה הגדולה ביותר- לחבק אותך ואת כל המשפחה שוב".

עפרי ביבס, אחותו של ירדן ביבס, אמרה בעצרת: "לולי, אתה גיבור, כמו באטמן שאתה כל כך אוהב. והמשאלה שלי עבורך- שתזכה לשנה הבאה. שנחבק אותך שוב, נראה אותך רוקד. שתזכה להיות אח גדול לכפיר, שתחבק שוב את אבא, ושאמא תוכל לארגן לך יומולדת 6, כמו שאמור להיות. לא מוותרים עליכם, אוהבת אותך מאוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן