איך יפה לה: אנה ארונוב מציגה שינוי הורס בלוק

בדיוק כשחשבנו שאנה ארונוב לא יכולה להיראות טוב יותר – כעת היא חושפת תספורת חדשה שבאה בול בשיאו של הקיץ. רגע אחרי שפתחה את השידורים החיים ב"רוקדים עם כוכבים", ארונוב הציגה לראווה את המראה החדש באינסטגרם – והתגובות מרימות בטירוף. "עשית לי חשק" מתוך מאקו סלבס

"מהמם לך": אולי זה הקיץ שמכה בנו בשיאו, אולי דווקא תחילת השידורים החיים שיצאו לדרך מוקדם יותר השבוע ב"רוקדים עם כוכבים" (הערב פרק הדחה בשידור חי, אחרי החדשות, ערוץ 12) – ואולי סתם כי במציאות שבה אנחנו נמצאים, כל שינוי שגורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו הוא מבורך.

תהא הסיבה אשר תהא, השופטת אנה ארונוב פרסמה הערב (רביעי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, שבו חשפה שינוי מרענן במיוחד. אז, השיער הארוך – Out, קארה קצר ממש – In. לסרטון שבו השוויצה בשינוי ובתוצאה הסופית צירפה את הכיתוב: "ברוכה הבאה למועדון השיער הקצר".

שעות בודדות לפני שתחזור למקומה הטבעי כשופטת בתחרות הריקודים הקשה בעולם, ארונוב בחרה לשתף את העוקבים שלה בשינוי, והם לא נותרו אדישים. "אמא, זה לא תקין להיראות ככה", כתבה לך עוקבת, ואילו אחרת הוסיפה, "הלם, פשוט מושלמת". לא נופתע אם בקרוב מאוד נראה נשים נוספות הולכות בעקבותיה, ועל כך יעידו תגובות נוספות שקראו: "עשית לי חשק. זה מהמם לך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן