סתיו קצין על הסרטון הארוטי שהופץ: "מקווה שאותו אדם יישב בכלא"

שמה של סתיו קצין, כוכבת "האח הגדול", נקשר לסרטון ארוטי שהופץ ברשת. קצין הגישה תלונה במשטרה ומסרה לוואלה סלבס: "אני מחכה שהמשטרה תעשה עם זה משהו ואולי יהיה כבר סוף לפרסומי שווא הרעים האלה מהטלגרם"

סתיו קצין, כוכבת "האח הגדול", נדהמה לגלות ביממה האחרונה כי שמה נקשר לסרטון פורנו שהופץ בקבוצה בטלגרם, וגם באתר שהכניסה אליו מותרת לגילאי 18 ומעלה.

קצין מיהרה לתחנת המשטרה הקרובה לביתה כדי להגיש תלונה, ולאחר מכן הפריכה ברשתות החברתיות את הטענה כי היא זו שמככבת באותו סרטון אירוטי. "אם לא מפחדים ממני, תפחדו מאלוהים" כתבה קצין, לצד צילום מסך מהסרטון, בו מוצגת אישה בעלת שיער בגוון בלונדיני.

קצין הוסיפה וכתבה: "מסתובב ברשת צילום של בחורה שעושה מעשים מגונים, ומישהו חשב שזה מצחיק להגיד שזו אני! אז קודם כל עזבו שרואים שזו לא אני. דבר שני, אתם לא מתביישים? אני אמא לילדים. גועל נפש, אנשים רעים וחארות! שהשם ישלם לכם". בסטורי נוסף, הציגה קצין את האישור שקיבלה על הגשת התלונה.

קצין מסרה לוואלה סלבס: "מצאנו פרופיל בטלגרם וקבוצה שאותו אדם פרסם. אני מחכה שהמשטרה תעשה עם זה משהו ותמצא את את זה שעומד מאחורי היוזר. מקווה שאותו אדם יישב בכלא וימצה את הדין שלו, ואולי יהיה כבר סוף לפרסומי שווא הרעים האלה מהטלגרם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן