רעידת אדמה בבית האח הגדול: הדייר גיא איתן עזב את בית האח הגדול!

דרמה משמעותית וגדולה בבית האח הגדול נצפתה ברגעים אלו ממש, כאשר גיא איתן ביקש לעזוב מיידית את הבית, מערכת פורטל עומרי חיון מביאה לכם את כל הפרטים!

האם גיא איתן יעזוב את הבית בדיוק חודש לאחר שהותו בבית? זו השאלה הגדולה שאופפת ברגעים אלו את בית "האח הגדול", ממש עכשיו השידורים בערוץ 26 הופסקו לאלתר, וככל הנראה צפוי גיא איתן לעזוב את הבית, לאחר אינספור ריבים וויכוחים בבית בין היתר עם הדייר שניר ועם הדיירת עם סתיו. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, איתן יעזוב את הבית עוד היום (יום שני).

כזכור לכולנו גיא בן ה- 33. שודר בתעודת הזהות שלו כאיש עסקים שגר לבדו במגדל יוקרה בתל אביב. במקור מבת ים. יש לו יחסים מורכבים עם משפחתו מאז ימי ילדותו. האקסית שלו היא כוכבת הרשת והדוגמנית נועה בני, איתה הוא עמד להתחתן אך הם ביטלו את אירוסיהם זמן קצר לפני החתונה. מאז הפרידה הוא מחפש להתאהב פעם נוספת. בשנים האחרונות החל תהליך של התקרבות לדת.

מה דעתכם בנושא, האם גיא איתן יעזוב את הבית או לא?

בעדכון מהשעות האחרונות, גיא עזב את בית האח הגדול לצמיתות, אלה איתן, אמו של דייר האח הגדול שביקש הערב לעזוב את בית ״האח הגדול״, מגיבה בקבוצת התמיכה שנפתחה עבורו וכותבת כך:
״חברים יקרים המון תודה על תמיכה ואהבה ענקית שתזכו לקבל כנתינתכם, אנחנו בדרכינו לאסוף את גיא שביקש לעזוב, כמוכם גאים בו שיודע להבדיל בין טוב לרע ויודע מתי וממה להתרחק ולא להשאר בכל מחיר. מה שעבר שם לא מכירה אדם חזק יותר שהיה עובר זאת, אנו לא רוצים שישתגע כדי שיהיה טוב להפקה. אם ריסקו אותו נאסוף אותו לפחות בחתיכה אחת ובאהבה גדולה הוא שלנו״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן