כוכבת "המירוץ למיליון" אן אבהרמי על ביטול האירוסין: "תחושה שאלוהים צחק עלי"

מה יש להן לומר לרותם ועמית שלא הזמינו אותן להקרנה המשותפת, מדוע אן בחרה לבטל אירוסין שבועיים לאחר שחשפה את בן הזוג ומה קורה בין לי ליפתח רמון? אן ולי אברהמי מדברות על הכל בראיון. צפו

אן ולי אברהמי, הפכו לאחד הצמדים הבולטים ביותר בעונה הנוכחית של המירוץ למיליון ב"קשת 12". תפסנו אותן ביום צילום ל"אביבי מטבחים" לכבוד ט"ו באב ושמענו מהן על התקופה האחרונה והסוערת מאוד בחייהן של הזוג הכי תכלת שנכח על המסך הישראלי:

במהלך הראיון, התייחסו השתיים לסכסוך עם צמד הכתומות רותם ועמית, שלא הזמינו אותן להקרנה משותפת יחד עם שאר הקאסט של המירוץ": "גילינו את זה דרך המסך. עדיין אנחנו רואות אותן ואומרות שלום. אין לזה מקום אצלי, לביפים", סיפרה אן והמשיכה: " לא בא לך להזמין להקרנה חיים? הכל בסדר. דווקא הגענו שם למקום ראשון, הרגשתי שזו היתה הקרנה לכבודנו. בסוף אתה יודע, יש אנשים מבפנים שיודעים איך לנהל את העניינים ויודעים מתי לייצר פרובוקציות, ועוד פעם, זה לגמרי של מי שדואג לזה, אנחנו לא קשורות לזה, אנחנו נשמח להגיע לכל הקרנה".

אל תגידו לא ידענו – הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מלבד זאת, אתמול (רביעי) פורסם כי אן ביטלה את אירוסיה לבן זוגה יאיר יליזרוב. "אני עוד מעכלת, נפרדנו, זה קצת קשה כשמפרקים בית וזוגיות אבל אני יודעת שהכל לטובה". רק לפני שבועיים, חשפה אברהמי את בן הזוג, ככה שהפרסום הפתיע את כולם. על כך היא אמרה: "יש תחושה שאלוהים צחק עלי פשוט, אני פועלת יום ביומו, אם יש מישהו שאני אוהבת ומפרסמת, אני אפרסם מהלב, ואין לי שליטה על זה".

בנוסף, שאלנו את לי מה קורה בינה לבין יפתח רמון, מצמד החתיכים של המירוץ, יפתח וסהר וזכינו לתשובות מפתיעות מאוד. צפו בראיון המלא.

צפו בראיון המלא באתר מעריב רכילות

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן