רגע אחרי ההדחה אלון חושף: ״לין נדבקה ושחקה בי כמו ברוי״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שנייה לאחר הדחתו מבית המפורסם במדינה, המשתתף הצעיר חשף מה קרה בינו לבין לין והאם היה סיכוי לרומן, הסביר את הסכסוך עם סתיו קצין וגם השיב לטענות כי הוא "נגרר" אחרי גיא איתן. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי 28 ימים בבית "האח הגדול" הספיקו לדייר אלון חובל אשר הפך למודח החמישי של תכנית הריאליטי המדוברת של ערוץ "רשת 13". הדייר בן ה-24, שבילה לפני כניסתו לבית באולפנים הראשון לציון, סטודנט למשפטים, עובד עירייה, רווק, הצטרף לבית בשלב מאוחר לאחר ששהה במתחם בראשון לציון בתחילת העונה.

כאן המקום לספר לכם כי שנייה אחרי ההדחה הוא החליט ספר לאתר מעריב על היחסים הקרובים עם הדיירת לין אלפי, הריבים וחושף מה לדעתו הוביל להדחתו. "מטורפת לגמרי, שמח בטירוף, פגשתי את אמא שלי, ישר הוצאתי אותה לאכול, האנשים נתנו לי פידבק ממש טוב הרגשה טוב, ברוך השם". אמר המודח הטרי.

על השאלה מה לדעתו הוביל להדחתו אמר כי "לדעתי זה הסיפור שלי עם לין. ניסתי לעזור ואיכשהו עשיתי נזק. היה קטע שאבא שלה קרא ולה להתרחק ממני אבל היא עשתה מזה מהומה וזה הדליק אותי ורבנו שם מאוד והתפצצנו אחד על השני. בגלל הריב הזה יצא ממני משהו שהוא לא כזה להיט ומזה הם התרחקו". מה דעתכם? יש הדיון בדבריו?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן