סתיו קצין מ״האח הגדול״ בהלם! הגרוש שלה יוצא להתקפה נגדה וחושף את כל האמת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדיירת הכי מסקרנת בריאליטי "האח הגדול" חושפת בבית הסגור והמתועד כי האקס הגרוש שלה השאיר אותה עם חובות, אלא שחברתו הטובה החליטה להשיב אש ולהגן על כבודו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הדיירת סתיו קצין חגגה השבוע בבית "האח הגדול" את חגיגות יום ההולדת של בנה. אלא שבזמן שהיא מכבה את נרות העוגה בבית, בנה חגג את יום הולדתו עם אביו. המשתתפת הכי בולטת ולוהטת העונה חש]ה בבית לא מעט ממערכת הזוגית שהייתה לה עם זיו, הגרוש ואב ילדיה, בין היתר סיפרה כי הוא השאיר אותה לבד עם חובות ושני ילדים קטנים.

כאן המקום לספר לכם כי כעת, מסתובב לו ברשת פרסום של חברתו של הגרוש של קצין, שמציג התנהלות אחרת לחלוטין ממה שמציגה הכוכבת הבלונדינית בבית "האח הגדול". חברתו של זיו שיתפה תמונה עכשווית שלו מבלה עם ילדיהם המשותפים וחוגג לבנם את יום ההולדת ולצד התמונה כתבה "אה, זה זיו חבר טוב שלי, זיו כרגע עובר עוול ברשתות החברתיות, רק כי הוא הגרוש של גברת סתיו קצין".

עוד הוסיפה וכתבה כי "סתיו לא מספיקה להשחיר את שמו ולהעליל עליו שטויות כמו חובות וחרטות, וזה שהוא לא עם הילדים בכלל. אז הנה הוא איתם, ולא רק איתם הוא חגג לבן שלכם שאת שם בפנים, יום הולדת, למרות שבכית שאין מי שהיה איתם. הם כל סוף שבוע אצלו. אין לה שום חובות ולא היו, הוא לא השאיר אותך לבד. מי שעבר גירושים גיהינום זה הוא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן