צפו: אברהם וספיר מעלים הילוך בבית ונתפסו ממש ככה!!!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי רק לפני מספר ימים "חפי" נכנס לבית "האח" וספיר חשפה בפניו את המצב שלה ושל אברהם. "עדיין לא מדברים רגשות, אבל מרגישים קרובים". כעת העניינים מתחממים עוד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי העניינים הרומנטיים בריאליטי "האח הגדול" מתחממים. לפחות בגזרה של ספיר ואברהם. כאן המקום לספר לכם כי כידוע ל"חפי" היא אמרה כי "בהתחלה זה התחיל מחברות טובה. עדיין אנחנו לא מדברים רגשות, אבל מדברים הרבה יותר קרובים". עוד חשפה ואמרה ספיר כי "זה כיף שיש מישהו שמקשיב לך"

חפי שאל אותה מנגד מה כל כך מיוחד באהרבם. והיא מצידה אמרה כי "הוא אינטילגנט, חכם, רגיש. אני לא רוצה להלחיץ אותו. לי קשה לדבר רגש, לו יותר קל. אני מרגישה שהוא אוד חשוב לי ואני כן מרגישה שמשהו מתחיל אצלי בבטן. אבל אני לא יודעת מה איתו. כיף לי איתו ממש". כאן המקום להזכיר לכם כי הערב ישודר בפרק של "האח הגדול" וכאמור, העניינים הרומנטיים בין השניים הולכים ומתעצמים.

לסיום, מערכת פורטל "עומרי חיון" ידעה המון אהבות וקשרים מבית היוצר של תכנית הריאליטי המדוברת. אבל דווקא המערכת הנ"ל היא מסקרנת ומעניינת בטירוף! האם אברהם וספיר הם הזוג של העונה? שתפו אותנו בדעתכם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן