סתיו קצין מהאח הגדול ננזפת ובגדול לא תאמינו מה היא עשתה הפעם!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הברבי ב“האח הגדול” סתיו קצין מצליחה לעורר טלטלה חדשה במדיה החברתיות לאחר שעשתה מעשה באופן מכוון ומתועד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הדיירת הברבי האהובה במיוחד על חלק ניכר מהצופים בזכות מי שהיא לטוב ולרע, מצליחה לגרור ביקורת טריה ובלתי פשוטה ברשתות החברתיות בעקבות מעשה מכוון כנגד הדייר גיא איתן שנתפס ע”י צופי ערוץ 26 באופן סיסטמטי. כאן המקום לספר לכם כי נוכח העובדה כי גיא איתן הפך להיות שוטף הכלים היחיד של הבית במסגרת המשימה השבועית.

נציין כי סתיו נתפסה בתחילת השבוע מספר פעמים בשעות הערב והלילה מעבירה כלים נוספים לשטיפה באופן מכוון. דבר שהכעיס חלק מהצופים בזמן שחלק אחר טוען שמדובר במשימה סודית מה שכנראה אמיתי לחלוטין. הפורטל מביא לכם את תגובות הגולשים. אחת הטוקבקסטיות רשמה כי “הפעם זה בלתי נסלח! זאת פשוט בושה לאנושות!!! התנהגות מגעילה ואז היא מתפלאה שאף אחד לא סובל אותה בבית.

לסיום, גולשת אחרת הוסיפה:“מי שרואה ערוץ 26 ראה שכמה שזה קשה, גיא הוא היחיד שעושה כבר יומיים כלים וכולם מנסים לדרבן ולעזור בדרך שהם יכולים ורק המכשפה הראשית עושה ההפך גועל נפש!”.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן