הלם ב"אח הגדול": זו הסיבה בגללה גיא זו ארץ בחר לעזוב את האולפן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדוות לכם כי מגיש "האח הגדול" גיא זו-ארץ לקח הפסקה קטנה מהמסך כדי למלא תפקיד חשוב מאוד בחתונה הכי מדוברת של השנה כשחיתן את מישל גרציג ושוער ריאל מדריד טיבו קורטואה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הלוז של המגיש המוערף גיא זו-ארץ ללא ספק עמוס. בין כל ימי הצילום העמוסים להכנות הפרקים של ריאליטי "האח" מצא הכוכב המוערך זמן לנופש קצר עם אשתו, אבל לא מדובר רק בהנאה אלא גם בביזנס שווה במיוחד. כאן המקום לספר לכם כי כמי שמצליח לתחזק את אחת ממערכות היחסים היפות והיציבות בתעשייה, נבחר זו-ארץ לחתן את הזוג הכי מדובר של התקופה האחרונה.

נמשיך ונספר לכם כי המנחה נבחר לחתן את הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ובן זוגה השוער של נבחרת ריאל מדריד טיבו קורטואה. בחשאיות שיא נערכה אתמול חתונתם, כאשר זו ארץ ובר זוהר נחתו גם הם בקאן לרגל האירוע המרגש. לאחר שהתכוננו והתארגנו, התייצבו באירוע האינטימי והיו נוכחים באחד האיוונטים המסקרנים של השנה.

לסיום, המנחה המסוקס אייש את תפקיד הרב, בחתונה לא דתית שנערכה על ערכי היהדות והנצרות. המנחה ימשיך לטייל בריביירה היפה והיום כבר ימשיך למונקו, כך שמחר לא ינחה את שידור "האח". אך אל דאגה, בחמישי הוא כבר יחזור אלינו במלוא המרץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן