הלם בבית ״האח הגדול״ פיצוץ מטורף בין אבהרם לסתיו – ״את שחקנית נמאס לי״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המיקוד במשימה השבועית בריאליטי “האח הגדול” שוב נע לכיוונה של הברבי סתיו קצין באופן מוחלט, לאחר שנותרה לא מצוותת לאחר שכל הבית התחלק לזוגות נוצרה טלטלה גדולה, ובתחילתה דיאלוג לא פשוט בין אברהם וספיר על סתיו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי משתתפי "האח הגדול" התחלקו הלילה לזוגות, זאת כחלק מהמשימה. נציין כי יש 15 דיירים בבית. דיירת אחת נותרה לבדה וללא צוות. כן, מדובר בסתיו קצין. הדייר, אברהם בחר בספיר בתור בת הזוג שלו למשימה ופסח על חברתו סתיו. עוד נספר כי סתיו, הגיע בין היתר בעקבות החלטתה של סתיו להוציא את ספיר מישיבות התקציב.

כאן המקום לספר לכם כי הברבי הספיקה להודות שהיא מקנאה בקשר של אברהם וספיר. בנוסף אמרה כי היא נפגעה ובמהלך המסיבה הלכה לקבל מעט שקט בחדר השינה. ספיר, לקחה היום את אברהם לשיחה ואמרה לו בדיוק מה התכנית של סתיו בבית "האח" ונראה כי אברהם, הבין סוף סוף. בין היתר, ספיר אמרה לו כי "היא משחקת אותה טיפשה במסווה של סופר חכמה וחדה. היא הצליחה לעבוד עלי, היא הצליחה לעבוד עליך. היא הצליחה לעבוד על אתי ויובל.”

עוד אמרה ספיר כי “היא לא רוצה להיות המלאך! היא רוצה להיות הקורבן". לסיום, עוד הוסיפה ספיר ואמרה “ואם זה אומר להשמיד אותי, להשמיד אותך, להשמיד את כל מי שבדרך, העיקר להגיע לסיטואציה ש’אני לבד’, ‘אני בצד’, ‘אני בוכה’, בסוף למי אתה מגלה אמפתיה לחזק? לא, לקורבן.” מה דעתכם בעניין? הרוחות בבית יעלו שוב לטונים גבוהים?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן