אסי עזר עונה: "אתה מחובר יותר לאריאל כי הוא בנך הביולוגי?"

מנחה הטלוויזיה הביא לאחרונה את בנו השני יחד עם בן זוגו אלברט אסקולה, בעזרת הליך פונדקאות. אך למרות השמחה, עוקבים חטטנים התעניינו בתחושת השייכות שהוא מרגיש לבתו

מנחה הטלוויזיה אסי עזר ובן הזוג שלו, האדריכל אלברט אסקולה, הרחיבו את משפחתם וליבם לפני קצת יותר מחודש, עם הגעתו של בנם השני לעולם בעזרת אם פונדקאית בארה"ב. מאז הלידה הם כבר הספיקו להכריז שאריאל הוא השם הנבחר ושבו לארץ בידיים מלאות.

אמנם מאז עברו כבר כמה שבועות, אך העוקבים החטטנים עדיין היו סקרנים: "אתה מרגיש מחובר יותר לאריאל כי הוא שלך ביולוגית?", נשאל עזר וענה בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "אלכס כבר שנתיים, היא ואני זו אהבה מטורללת, היא הבכורה. ממש לא מעניין אותי אם יש קשר דם או לא, היא הבת שלי".

"כשהיא רצה אלי בבוקר הלב שלי נמס, כשהיא נופלת ומקבלת מכה – כואב לי בגוף. יש לנו כבר את אותו הומור, אנחנו אוהבים לאכול אותם דברים, אוהבים לשיר ולרקוד יחד לצלילי עדן גולן. אריאל הוא הבחור החדש בשכונה, כרגע הוא בעיקר ישן, אוכל בוכה ומשהק. האהבה גדלה לאט ובטוח, מיום ליום. ויש המון ממני ומספיק לשניהם. שניהם הילדים שלי. שניהם הלב שלי", חתם.

אם למישהו עוד נשאר ספק במקרה, של מי אריאל מבחינה ביולוגית ביולוגית, עזר הוסיף וכתב ש"אריאל יהיה התימני הראשון שיודע קטלונית", ואנחנו לא יכולים לחכות לראות את השילוב המתוק הזה.

מתוך אתר וואלה סלבס

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן