ניקי גולדשטיין: "חשבתי שגבר זה מגעיל, נגעלתי מזה. אהבתי ריח של אישה"

לפני שנתיים וחצי הוא הפתיע את הציבור בישראל כשיצא מהארון וחשף את הזוגיות החדשה עם החבר הכי טוב מגיל 13, אבל ההתמודדות של ניקי גולדשטיין לא הסתיימה שם. בקרוב תעלה ב-yes הדוקו-ריאליטי המשפחתית בכיכובו, "הגולדשטיינים", וזה בדיוק הזמן להמשיך לחפור ולהבין מי הוא באמת, למה במשך שנים הדחיק את הנטייה המינית שלו ואיך יכול להיות שכולם מסביב ידעו ורק הוא לא

יום אחד, לפני כשנה, התבקש ניקי גולדשטיין, במסגרת קורס מאמנים שלקח, לכתוב מכתב לילד הפנימי שבו. "כתבתי, 'ניקי, אני אוהב אותך, אני מבטיח לך שיהיה בסדר. זה בסדר שאתה גיי, אל תפחד מזה, אל תנסה להיות כמו כולם, אתה לא תאכזב אף אחד'. כתבתי את זה ונורא התרגשתי. כשקראתי את זה בקול מול החברים לקורס נפל לי האסימון. אחרי שדיברתי את זה לראשונה, ריחפתי. שחררתי איזה משהו. שם התחיל השינוי להקשבה פנימה, ובתקופה הזו הגיע הרעיון לסדרה".

מה היית אומר היום למי שבארון?
"אני לא יכול להגיד כלום לבחור הנשוי שהוא גיי, כי הוא צריך שיקרה משהו כדי שהוא יבין את זה. אם הוא מסתיר משהו, סביר להניח שהוא ישמין או יתמכר להימורים. אני יצאתי בגיל 42, אבל אף פעם לא מאוחר מדי להשתנות או להודות".

לאורך השנים, כשראית דמויות מוכרות יוצאות מהארון ואת העולם שנפתח, זה גרם לך לשקול לעשות שינוי בחיים שלך?
"כן, אבל אמרתי לעצמי שאני בחיים לא אעשה את זה לשירלי. הייתי אומר לעצמי בלילות, 'זה סוד שאני אקח איתי לקבר'. השלמתי עם זה, ויתרתי. גם חשבתי שניצחתי את זה, אמרתי לעצמי, 'יש אנשים דו-מיניים, אתה לא צריך לחיות עם גבר'. גבר זה מגעיל, נגעלתי מזה. אהבתי אישה, ריח של אישה, את הרוך".

אז איך קרה פתאום שיצאת מהארון עם אייל?
"זה לא קרה כי קמתי והודיתי, זה קרה בטעות. שירלי פשוט גילתה, היא ראתה דברים שהיא לא הייתה צריכה לראות, חיפשה דברים בטלפונים והבינה מהר מאוד. השיחה איתה הייתה מאוד עצובה, אני מאוד אהבתי אותה, לא רציתי לפגוע בה, ופגעתי. זאת שירלי, שירלי שלי, איך אני עושה לה דבר כזה? אבל אני לא יכול להצטדק יותר, לא רוצה יותר".

ז׳קט: לה גרסיונר כיכר המדינה | סט חליפת דנים: סטורי |תכשיטים: אינדיאנה | צילום: רן יחזקאל
מתוך מגזין סוף השבוע של מאקו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן