הלם בתעשייה: השחקן המפורסם הלך לעולמו

חדשות עצובות בפורטל עומרי חיון: השחקן מוהר והמפורסם בראואר זוכה האמי, שתפקד בסדרות "רצח מאדום לשחור", "ברוקלין 99", מת לאחר מחלה קצרה. מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק ממה נפטר, וכמה קשה האבידה וחזרה עם תשובות. כל הפרטים – בכתבה הבאה!

אבל כבד בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה עם היוודע על מותו של אנדרה. אנדרה היה הצעיר מבין ארבעה ילדים, הוא נולד ב-1 ביולי 1962 בשיקגו שבאילינוי, לסאלי ולפלויד בראואר. הוא סיים בהצלחה לימודי תיאטרון באוניברסיטת סטנפורד כבר בשנת -1984 ולאחר מכן למד בבית הספר ג'וליארד אותו סיים עם תואר שני באמנויות ב-1988.

השחקן טרי קרוז, הספיד אותו כך : "אני לא יכול להאמין שהלכת כל כך מוקדם, זכיתי להכיר אותך, לצחוק איתך, לעבוד איתך, ולחלוק איתך שמונה שנים מפוארות שבהן צפיתי בכישרון חסר התחליף שלך. זה מכאיב. עזבת אותנו כל כך מוקדם. תודה על החוכמה שלך, העצות שלך, טוב ליבך וידידותך. תנחומיי העמוקים לאשתך ולבני משפחתך בתקופה הקשה הזו. הראית לי איך נראים חיים טובים באמת".

חוץ מקרוז, נפרד מבראואר גם השחקן מארק אוון ג'ונסון, שגילם את בעלו בסדרה, ושיתף בנכסים הדיגטליים שלו תמונה משותפת שלהם לצד כיתוב קצר: "הו קפטן, הקפטן שלי".

בראואר נפטר ב-11 בדצמבר 2023 לאחר מאבק עיקש וקשה בסרטן הריאה.

יהי זכרו ברוך

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן