כוכבת "האח הגדול" שי עופרי במחווה ענקית לשניר בורגיל או אובססיה מוגזמת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי נראה ששי עופרי עושה הכל כדי להוכיח לעולם את אהבתה לשניר בורגיל ולאחר שאחותו, ספיר, טענה כי הזוגיות לא אמיתית, שי לי חוזרת ל"האח הגדול" ועושה את המעשה הבא. כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה בחדות עין כי פחות משלושה ימים עברו מאז סיימה שי עופרי את תפקידה בריאליטי "האח הגדול". היא הספיקה לעשות סבב ראיונות, לצאת בהצהרות על אהבתה האמיתית לשניר בורגיל, ולעקוץ בתמורה את אחותו ספיר בורגיל שלא מאמינה בזוגיות שלהם. שי לי עוד לא הספיקה להשלים חסכים עם המשפחה והמקורבים, ואחרי שלושה לילות בלי שינה, כך חשפה ברשתות החברתיות, חזרה אמש שי לי לבית "האח הגדול".

כאן המקום לספר לכם כי אלא שהפעם היא לא נכנסה לבית האח בו שהתה 96 ימים, אלא לגבעות נווה אילן, כמו אחרונת המעריצות של דיירי הריאליטי. על מנת להוכיח לכל המצקצקים שאהבתה לשניר היא אמיתית וכנה, צעקה שי לי עם מיקרופון ומערכת הגברה לעבר הבית: "שניר, אני אוהבת אותך, אני מחכה לך".

לסיום, המודחת הטרייה תיעדה לרשתות החברתיות והוסיפה בהומור לינק קישור למשחה נגד כוויות לכל מי ששורף לו. שניר ששמע את המסר של שי לי בבית כתב על הספה: "מתגעגע ללב שלך יפה שלי, החיוך שלך זה הכוח שלי". ספרו ושתפו לנו מה דעתכם על העניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן