דרמה בהפקת "האח הגדול": הקבוצה הסודית נחשפת וגם העוקץ

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מספר בלתי מבוטל של מודחי "האח הגדול" שומרים על קשר בקבוצת הוואטסאפ המשותפת. עכשיו, נחשף קרב עקיצות יוצא דופן בניצוחו של גיא איתן. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מאה שישים ושמונה אלף עוקביה של יוצאת “האח הגדול” לין אלפי שמו לב אמש שהוי הכחול שבחשבונה אבד לפרק זמן קצר, דבר שהוביל לא מעט מהגולשים לאותה מסקנה שהסיק גיא איתן הוי הכחול שלה התקבל בתשלום שלא המשיך באופן סדיר. כעת, נחשוף לכם כי גיא איתן החליט לעקוץ את לין אלפי בקבוצת הוואטסאפ המשותפת של המודחים שנקראת “אי המתים 2023” וכתב לה לאחר שהתפרסם אייטם בנושא “לין, תגידי לאבא שלך להפסיק לקנות לך עוקבים ווי כחול באינסטגרם”.

לין השיבהבתגובה כי “תקשיבו לי טוב משהו הזיה, אני לא צוחקת.. משהו קרה, כאילו ביטלו לי את הוי” איתן לא פספס את ההרמה להנחתה ועקץ אותה:“זה לא שביטלו לך את הוי, קפצה לאבא שלך ההוראת קבע. הפסיק לשלם 50 ש”ח להוראת קבע, צוקרברג יושב עליו עם זכוכית מגדלת”. לאחר מספר דקות ובהמשך השיחה לין טענה כי “רוי הזמין לי את הוי הכחול ביום הראשון שיצאתי, לא עניין אותי בכלל".

איתן, כמובן המשיך לעקות ואמר כי “רוי כנראה בהתחלה חשב שיש ביניכם עתיד, אז הוא נתן את הפרטי אשראי וזה חייב אותו 50 שקל, ושנפרדתם הוא ביטל את פרטי האשראי אז הלך הוי הכחול חח". לסיום, איתן סגר חשבון עם שי עופרי שהצטרפה לאחרונה לקבוצה ואמר לה כי “שי, מה המצב? כמה טינופת עלך על פרק 30 עלי אה??” שי השיבה:“היה מלא טינופת עליך כמו שהיה עלי לא?”.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן