חשיפה: זו ההפתעה אשר מצפה לאברהם אקלום בצאתו מבית "האח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בעוד פחות משבעה ימים יתקיים גמר “האח הגדול". בסיומו, המשתתפים שהגיעו לקו הסיום ישובו לזרועות המשפחות והקרובים שלהם. ואיזה הפתעה מחכה לאברהם כשיפגוש את ספיר בחוץ? כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי המתכונת הזוגית של אברהם וספיר וגם שניר ושי הולכת להיבחן בחיים שמחוץ לבית המפורסם בקרוב מאוד. ובזמן ששי וספיר כבר חשפו לא פעם מאז הדחתם שהן רק מחכות לבחון את היחסים בעולם האמיתי, לא מעט דברים התרחשו מסביבן. כאן המקום לספר לכם כי לפני לפני מספר ימים נודע לספיר ברשתות החברתיות כי אחד השירים שהיא, אברהם וליאל יצרו והלחינו בתוך הבית המפורסם הפכו ללהיט ברשתות החברתיות לאחר שהזמר זיו נאמן החליט לתת לוי ביצוע מפתיע בחשבון האינסטא שלו.

כידוע, זיו שיתף את השיר הזוגי של אברהם וספיר וכתב כי “הזוג של העונה, הרבה שירים יצרתם אבל מכולם בחרתי אחד לקחת אותו צעד אחד קדימה וכולו שלכם באהבה! מוזמנים לעזור להם לתת שם לשיר. קבלו, השיר שהולך בצורה הבאה “תחשבי שאם היינו באי בודד רק שנינו, מה היה בינינו, סיפור אהבה. תחשבי מה היה קורה אם היית נשארת, עושה אותך מאושרת, כמו בהתחלה.” זכה לביצוע מרגש שאפילו הוביל את ספיר להגיב בהתרגשות “וואוווו עשית לי צמרמורת".

עוד נציין כירק היום ספיר שיתפה לעוקביה כשנשאלה מה החלום הכי גדול שלה “כמו שכבר אמרתי באח, להקים את הקן הפרטי שלי ולהיות בריאה ומאושרת”. עוד הגיבה כשנשאלה מה היא חושבת על זה ששניר רצה לעלות במדרגות אחרי שי “אני יכולה להבין אותו, ככה זה שהאהבה היא טוטאלית. אני שמחה שאברהם היה שם לעצור אותו כי מגיע לו להיות בגמר.”

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן