דרמה: קאזם חליליה חושף את הבשורה הבאה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי "פליט" העונה הקודמת של “האח הגדול, קאזם חליליה, קיבל אמש בשורה משמחת במיוחד בהקשר לקורקינט שנגנב לו ביום כיפור בשנה שעברה, אך אז נתקל בתופעה אחרת שהותירה אותו בטעם רע. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. המתמודד בעונה שעברה של תכנית הריאליטי “האח הגדול” קאזם חליליה, נוהג לשתף את עוקביו לא רק בדעותיו הנחרצות אלא גם בחוויותיו היומיומיות שמגיעות לעיתים תכופות לצד ביקורת בעניינים מגוונים. הפעם זה היה קשור דווקא לביקור שלו בתחנת המשטרה אמש. קאזם, חשף לעוקביו את הבשורות שהתחילה באופן חיובי “קיבלתי שיחת טלפון מהמשטרה וסופסוף יש מצב שתפסו את הגנבים שגנבו לי את הקורקינט לפני שנה בכיפור, אז עכשיו באתי לתחנת המשטרה כדי לזהות ואני חייב להגיד לכם".

בהמשך, כתב קאזם כי “תשמעו, זאת הפעם הראשונה בחיים שלי ונראה לי שזה קורה רק בישראל, שכדי להיכנס לתחנת המשטרה צריך לקבל אישור. תשמעו זה הזוי, אני לא מבין איזו מין משטרה זאת שהיא אומרת לי רגע תחכה.. נעלו אותי בחוץ ואני עדיין מחכה, כנראה צריך קשרים בשביל להיכנס לתחנת המשטרה היום".

עוד הוסיף בהמשך כי “כשנכנסתי ושאלתי את השוטרת שיושבת בכניסה – למה צריך לקבל אישור כדי להיכנס, היא עונה לי ‘זה מתקן ביטחוני וככה זה עובד’. לא יודע אם לצחוק או להיות עצוב, מתקן ביטחוני עאלק. אני בטוח שיש לי סיווג ביטחוני יותר גבוהה מאותה שוטרת בכניסה! מי שישמע אני נכנס לכור בדימונה. שוטרים אמורים לשרת את האזרח! במדינה מתוקנת דלתות תחנות המשטרה תמיד פתוחות! רק בישראל. להיכנס לתחנת משטרה צריך לקבל אישור”.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן