טלטלה ברשת13: שי עופרי חושפת פרטים אודות הפקת "האח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מתמודדת "האח" והמודחת שי עופרי חושפת לא מעט מההרגשות והתובנות שלה לאחר שחזרה ללחחם האמיתיים על מה היא מצטערת והאם היא חושבת שההפקה תעדפה את סתיו קצין. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. כידוע, שי לי עופרי כבר הספיקה לחזור לשגרה כיומיים לאחר הדחתה מהבית הכי מצולם ומתועד במדינה. ועם החזרה לשגרה הגיעו גם מבול של שאלות, ביקורות וראיונות. ואין ספק שחלק מבוטל מהצופים סקרניים לגבי לא מעט מהתוכניות שלה לרבות עתיד משותף לצד שניר.

כאן המקום לספר לכם כי מי שטענה לא פעם שהקשר שלהם נוצר מאסטרטגיה ולא יעבוד בחוץ היא לא אחרת מאחותו ודיירת “האח הגדול” לשעבר ספיר בורגיל. גם לכך הגיבה שי עופרי בראיון ל”פרוגי”:“כל אחד יש לו את הדעות שלו, אם זה גם אחותו.. הכל בסדר". שי הוסיפהואמרה עוד כי “זה כל כך אינדיבידואלי שיש אחד שאוהב, יש אחד ששונא וזה גם בסדר. אני יודעת מה אני רוצה, ואני רוצה אותו. וכל עוד עברתי איתו את רוב המחסומים שלי, אני מחכה ומתה שהוא יצא לבחוץ ונמשיך את האהבה שלנו מפה ועד הודעה חדשה".

בראיון מיוחד לאתר החדשות, שי נשאלה על ההתנהלות מול סתיו, והאם היה מולה חרם. בין היתר ציינה כי “ממש לא היה חרם על סתיו.” ובהמשך ציינה:“היו דברים שאני מצטערת עליהם, בין היתר בהתנהגות עם סתיו. היו לי נפילות אבל אני שלמה עם עצמי ועם מה שהבאתי למשחק". ומה לגבי תעדוף של ההפקה לסתיו, האם היא חושבת שזה משהו שקרה בפועל? שי הגיבה:“זה שסתיו הביאה למסך דמות שלא ראו באף עונה של ‘האח הגדול’ זה חד משמעית. היא פשוט דמות מאוד טובה לטלוויזיה, היא משחקת את המשחק כמו שצריך. סתיו שחקנית והיא משחקת מעולה.”

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן