הלם: כוכב "האח הגדול" אורי נגר נקרע ומצליח לרגש

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי יוצא ריאליטי "האח הגדול" שיתף עם עוקביו באינסטא בקשיי ההסתגלות של בנותיו למסגרות החינוכיות אליהן שבו, ובהשפעה של הסיטואציה על מצב רוחו הנפשי. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אורי נגר התמודד עם לא מעט סיטואציות מורכבות במשך 38 הימים שבהם שהה בבית "האח הגדול" עד לרגע פרישתו מהתוכנית, אבל נראה שגם המריבות הקשוחות ביותר והוויכוחים הקולניים והסוערים שאיתם התמודד על המסך הקטן, מתגמדים לעומת הדרמה שחווה הבוקר כשהקפיץ את שתי בנותיו הקטנות למסגרות החינוכיות שלהן, ונאלץ להתמודד עם סיטואציה מורכבת עבור כל הורה בימיו הראשונים של חודש ספטמבר עת הילדים חוזרים ללימודים.

"כשאתה לוקח אותן לגן ויש צרחות כשאתה עוזב אותן, זה קורע את הלב", שיתף בסרטון קצר שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, שם יש לו קרוב ל-78 אלף עוקבים. "זה להתחיל את הבוקר בבאסה. יש לך מועקה בתוך הלב שאתה לא יכול לשחרר אותה למשך שעתיים. כל מי שמתכנן לעשות ילדים, שייקח בחשבון שיש בקרים שהוא יקום ויתבאס על החיים שלו", פנה לאבות העתידיים.

כידוע, נגר הצהיר על כוונתו לבנות מחדש את הבית שפירק עוד בטרם יצא מהבית המפורסם. בשיחה שניהל עם "האח הגדול" בזמן שהותו בבית, הוא אמר: "ברגע שירדן יצאה לי מהחיים, לא הייתי חזק כמו שהייתי. כבר לא הייתי חזק, נחלשתי מאוד, אבל מה שכן הפכתי להיות אבא מושלם. כל זמן נתון שיש לי, אני רק מחפש להיות איתן. מכיל, משתדל להקשיב, לתת להן לפרוק את מה שהן יודעות. גם אם אני כושל, יש להן אמא מושלמת. אם אצא מפה והכל יחזור לשלמותו, המשפחה הזאת תחזור להיות משפחה. זה הדבר היחיד שאני חושב עליו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן