קרב חתולות: שי לי מגיבה ונכנסת בספיר בורגיל בפול גז

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי טיב היחסים בין שי עופרי שהודחה במוצ"ש מבית "האח" ואחותו של בן זוגה בבית, ספיר בורגיל, ידעו ימים שקטים יותר. ספיר יצאה כנגד שי לי והיא לא נותרה אדישה. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. יום לאחר שהודחה, חושפת שי לי עופרי מה היא חושבת על ספיר בורגיל והאם הן דיברו מרגע שהודחה. שי לי עופרי שעלתה במדרגות הבית רגע לפני הגמר הגדול, הוזמנה להתארח כמו כל המודחים של העונה בתוכנית הסלון של דיאן שוורץ. שוורץ שאלה את עופרי מה היא חושבת על העובדה שספיר בורגיל, אחותו של שניר, לא קונה את מערכת היחסים שלה איתו.

שי לי השיבה ואמרה כי ״אתם יכולים לא לקנות אותו אף אחד, זה לא מעניין אותי, אני יודעת מה אני״. עוד שאלה שוורץ: ״ספיר לא שלחה לך איזה הודעה?". שי לי השיבה לה: ״לא, משום מה, לא", והוסיפה בציניות: ״נדבר נשתמע״. שוורץ, ״היא אומרת שנראה שהוא אוהב אותך יותר״.
שי לי ״הוא אוהב אותי מאוד, יש אנשים שמביאים את האהבה שלהם לידי ביטוי עם המון רגש, אני קצת פחדתי, הבית הזה מאוד מלחיץ, מלא מצלמות ולא הרגשתי תמיד בנוח", והוסיפה על ספיר כי ״אני מאוד מכבדת אותה היא אחות של שניר, הייתה לי סיטואציה קשה, פעם אחת לקחת אותה כדיירת ופעם אחת כאחות של שניר. אז זה היה קשה״.

לסיום, חשפה על עתיד הזוגיות עם שניר מחוץ לתכנית ואמרה כי ״אני לא יודעת מה יהיה, אבל אני כן מאוד רוצה״, ושיתפה איך הכל התחיל: ״להיכנס לאח הגדול ולהיות בזוגיות זה מאוד קשה, התחלנו שנינו בחברות מאוד טובה, לאט לאט זה התגלגל, פתאום צפו רגשות, אתה רואה בן אדם שלא הכרת אותו, ופתאום אתה מכיר אותו יותר הוא נפתח יותר ורגיש יותר, אז היו דברים שלא התאימו לו ולא התאימו לי, אז היו פעמים שרצינו לשחרר, אבל משום מה זה לא צלח, כל פעם זה חזר. ואני שמחה שבפעם האחרונה לקחנו כמה ימים מרחק וזה עשה לנו רק טוב״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן