כוכבת "האח הגדול" סתיו קצין חושפת את העניין המרגש הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הברבי, סתיו קצין חשפה בדמעות ממה היא חוששת לקראת היציאה שלה מהתכנית, עם המיליון או בלעדיו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אירוע הגמר של האח הגדול ייערך ביום ראשון הבא ולקראתו נערכים ומתרגשים כל הדיירים. אחת הדיירות הדומיננטיות ויש שיאמרו גם הפרובוקטיביות בבית היא סתיו קצין, תושבת אריאל ואמא לשני ילדים. כאן המקום לספר לכם כי לקראת היציאה מן הבית, עם המיליון או בלעדיו, נכנסה סתיו אל חדר האח הגדול וסיפרה בדמעות על החששות שלה מהחזרה לחיים האמיתיים.

קצין, חשפה שהיא מאוד מתגעגעת לילדים, במיוחד על רקע העובדה שהיא מתחילה לחשוב שהיא בקרוב תראה אותם. "ליאם עולה לכיתה ב', יהלי עולה לגן חובה, ואמא לא איתם. אני מתחילה לחשוב עליהם. פתאום המחשבות שאני הולכת לחזור הביתה מפחידות אותי. "אני מקווה כשאני אחזור הם ישמחו ממש לראות אותי ושלא יהיה להם כעס עליי שהלכתי להרבה זמן".

לסיום, במשך כל העונה קצין היתה הדיירת הכי מסוקרת ברשת החברתית. יש לה מעריצים רבים וצבא שלם של תומכים, אבל בתוך הבית היו לא מעט עימותים בינה לבין דיירים אחרים. ההדחה במוצאי שבת, של שי עופרי, טרפה את הקלפים לטובתה, שכן שי עופרי נחשבה ליריבה מרה שלה. גם שניר בורגיל נחשב ליריב שלה ועדיין נמצא בבית. מה דעתכם על העניין?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן