הלם: הווידוי המטלטל של שי עופרי “אני קצת בהלם”

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי פחות מיום עבר מאז שהדיירת שי-לי עופרי הודחה מבית “האח" כשבוע בלבד לפני הגמר הגדול וכבר היום הספיקה להגיע לראיון שבו ספגה לא מעט אש וביקורת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מאז ההדחה של ספיר בורגיל לא התרחש הד עצום שכזה ברשתות החברתיות כמו לאחר בהדחה של שי-לי עופרי אמש. רבים יצאו במחאה שאין גמר בלי שי ואילו אחרים יצאו בצהלות שמחה וטענו שהגיע הזמן ש”עפה” מהבית. כאן המקום לספר לכם כי הכוכבת התראיינה היום לאחת מן התכניות "ברשת 13" ואליה הופנו לא מעט שאלות קשות וגם ביקורת מצד חלק מחברי הפאנל.

מכל הנושאים שעלו, הנושא שהכי הצליח לגרום להיות לשי בשוק היה כשנשאלה אם היה פלרטוט בינה לבין אורי נגר. לשי שודר הקטע שלה ושל אורי נגר במשחק בחדר הארונות ושמחה הגיבה תחילה לעניין “אם את במערכת יחסים ואת מגדירה את זה במערכת יחסים, אז מישהו שעוטף אותך כך ליותר מקצת צחוק, כלפי חוץ זה לא מתקבל וזה לא נראה טוב, כי לספיר הוא לא היה עושה את זה".

שי הגיבה לעניין ה”פלרטוט” עם אורי נגר בין היתר:“אני צריכה קצת את החופשיות שלי אבל זו לא חופשיות יותר מדי מוגזמת. אני לא אשב עם גבר על המיטה שיש לי בן זוג שרואה אותי ומחכה לי. זה לא נעים לי ולא מכבד אותי ובטח שלא מכבד אותו. ”לאחר מכן שודר לשי קטע שבו ספיר נשאלה אם היה פלרטוט בין שי לאורי נגר משני הצדדים והיא השיבה לגמרי בחיוב. שי ההמומה הגיבה לדבריה של ספיר “טוב אני מצטערת לבשר, אני קצת בהלם ואני אגיד גם למה”.

“לא יצא ששניר בכבודו ובעצמו, לא אחותו, לא כל המדינה ולא אמא שלי, לא אף אחד. שניר לא בא אלי פעם אחת ואמר לי שאני מפלרטטת איתו, ההפך, הוא אמר שהוא מנסה להתחיל איתי. לבוא ולהגיד שאני מפלרטטת איתו זה הדבר הכי לא נכון שיש”. שי גם הגיבה לשינוי שליאל עבר מאויב לחבר של סתיו ותיארה איך נכנס בה לפני הסולחה:“כל מילה שהיא הייתה מוציאה מהפה הוא היה תוקף ונכנס לאינטריגות”. שמחה בלמה אותה ואמרה לה:“אבל אתם הייתם חלק מזה, אתם הייתם ניצבים וצחקתם על זה". מה דעתכם על העניין? ספרו לנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן