תדהמה בהפקת "האח הגדול" זה המועמד אשר החליט "לעקוץ" את חבריו לתכנית

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי גיא איתן, שפרש מבית "האח" ממשיך לעקוץ את המתמודדים של העונה, והפעם את אורי נגר שלא נשאר אדיש. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. בשבוע הבא תגיע לסיומה עונה נוספת של "האח הגדול". רגע לפני, נראה שלא רק בתוך הבית מחממים מבערים ומתכתשים על כל מילה וצעד, אלא גם מחוצה לו. אמש (ראשון) היה זה גיא איתן, שעקץ ברשת את אורי נגר על רקע תמונה שהעלה שבו חשף את גבו בחדר כושר.

העניין הנ"ל, הוביל לתגובה מצד נגר שלא התאפק ושלח חיצי ביקורת לאיתן, תוך שהוא רומז להישגיו המרשימים מאז שיצא מהבית המפורסם במדינה.
"יש לך פצעים בגב, אחי", כתב איתן לנגר על רקע התמונה של נגר. "פרשת מוקדם מדי, לא קיבלת קמפיינים?", השיב לו נגר. כזכור, נגר פרש אחרי 38 ימים בלבד בבית "האח הגדול", אבל הספיק לקטוף שני קמפיינים נחשקים, אחד להלבשה תחתונה והשני למותג בגדים ישראלי.

עוד נספר לכם כי אתמול, אורי העלה סדרת סרטונים לחשבונו שבהם סיפר על קשיו לחזור לכושר גופני. "הגוף שלי רועד, בא לי להקיא", כתב על רקע תמונת סלפי שלו. "אני לא יודע מי חווה את זה כמוני, אבל כשלא מתאמנים אחרי הרבה זמן, אני מתאמן ויש לי קצת סחרחורת ובחילות. אם מישהו יודע מה לעשות, שיעזור לי", ביקש. "אני שבור, גמור, מעוך, ובא לי לקפוץ מהמרפסת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן