כוכבת "האח הגדול" ספיר בורגיל חושפת "עוברת תקופה לא קלה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המודחת המפתיעה ביותר של העונה שיתפה את עוקביה כי היא נמצאת בעיצומם של ימים קשים בהם היא מנסה להתמודד עם החיים שאחרי הריאליטי. "שוק לצאת מהבית למציאות". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי שבועיים חלפו מאז הודחה ספיר בורגיל מבית האח הגדול, כשהיא מותירה אחריה בבית את בן זוגה אברהם אקלום ואחיה שניר. בשבוע שעבר חזרה בורגיל הביתה, במסגרת משימה, ופגשה את כל הדיירים איתם חיה בחודשים האחרונים. בסופ"ש האחרון המודחת הורידה פרופיל ברשתות החברתיות ונשאלה על ידי עוקביה לאן נעלמה, כעת היא חושפת את הקושי שהיא חווה מאז שהודחה מהבית.

"שאלתם אותי לאן נעלמתי ומה קורה איתי, היה לי סופ"ש לא פשוט, כנראה שכל המתח של כל החוויה הזאת התנקז לאיזה סופ"ש אחד, הייתי צריכה קצת להתנתק. צפיתי בפרק של אתמול זה היה מורט עצבים להבין ולדעת מה קורה, אני מאוד מתגעגעת לאחי ולאברהם ולליאל מעתוק ויענקי כולם שם חברים שלי בבית שהיינו יחד תקופה מאוד ארוכה כמו משפחה, אני מתחילה להיכנס לעניינים" אמרה בורגיל.

לסיום, אמרה בורגיל כי "בגדול, חשוב לי שתדעו שאני עוברת תקופה לא קלה, זה קצת שוק לצאת מהבית למציאות". מה דעתכם על העניין? ספרו ושתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן