טלטלה בהפקה: שניר מאשים את סתיו קצין ומבהיר את בית "האח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי ההדחה הלפני האחרונה של עונת “האח הגדול” הצליחה להדהים לא מעט מהצופים לאחר ששי לי עופרי עלתה במדרגות הבית המפורסם, אך אז קרתה דרמה לא קטנה שהמשיכה לאחר שהשידור צונזר. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי שבוע לפני גמר “האח הגדול” ודריכות מעריצי הדיירים שנותרו בבית המפורסם בשיאה. ההדחה של שי לי אמש כמעט והצליחה לגרום לרגע דרמטי כאשר שניר החל לעלות במדרגות הבית ורצה לעזוב אך נבלם ע”י אברהם ונקרא לחדר האח. כאן המקום לספר לכם כי ממש לאחר מכן, נראה שסתיו שוב הצליחה לעשות משהו שגרם לשניר להתפוצץ. כזכור, גם בתום ההדחה של ספיר היא נכנסה למטבח ועשתה פרובוקציה שגרמה לאברהם לזעום והפעם שניר טען בפני יובל מעתוק שסתיו עשתה משהו דומה.

שניר טען בפני יובל מעתוק שהוא שמע את סתיו אומרת לאחר ההדחה של שי:“אמרתי לכם! אמרתי לכם! זה או היא(שי) או הוא(שניר), אמרתי לכם!” ונראה שקודם לכן הוא הטיח בסתיו העלבה שגרמה לליאל לפתוח דברים בעצבים מול יובל מעתוק. ליאל ניסה להבין את מי שניר האשים בהדחה של שי. לאחר מכן נאמר לו ע”י יובל בעקיפין שהוא התכוון לסתיו, ליאל פתח:“שמעתי אותו אומר ‘השטן הזאת איך היא נשארה?'” ויובל יצאה להגנת סתיו:“אבל אמרתי לו, זה לא להתחיל את זה עכשיו. היא לא קשורה לזה, היא לא קשורה!”

לסיום, ליאל אמר והוסיף כי ליאל הוסיף:“בעיניו סתיו שטן, אבל בעיני מדינה שמצביעה לה בחוץ היא מלאך. בלי קשר של מה שיודעים בחוץ. אנחנו לא מתעסקות בבחוץ. פה כשאנחנו איתה כבר שבועיים וחצי בסדר איתה והיא איתנו, אין קשר לשטן!” “היא כמו ילדה בגן, היא אפילו גם לא יודעת זה… אז את מבינה את הטיפוס, את מרגיעה אותו, את אומרת ‘טעינו’ ועוברים הלאה. גם אני אמרתי בהתחלה היא שטן אבל שניר לא ניסה אפילו לפתוח את הלב כלפיה, כי גם שי לא רצתה לפתוח את הלב כלפיה". ספרו לנו בתגובות מה דעתכם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן