הלם הלם הלם: בר כהן ואליאב טעטי התארסו

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי השניים הכירו בתכנית הריאליטי "האח הגדול" והפכו כידוע, לזוג. מבין זוגות העונה הקודמת של גם הזוכה טליה עובדיה ושחף רז התארסו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם הפעם על בר כהן ואליאב טעטי, יוצאי "האח הגדול", התארסו. השניים הכירו בבית הכי מצולם במדינה, הפכו לזוג לעיני מאות אלפי צופים, והערב (מוצ"ש) הכריזו על אירוסין. הזוג נמצא בחופשה בדובאי לכבוד יום ההולדת של בר. עוד נציין כי מבין זוגות העונה הקודמת של "האח", גם הזוכה טליה עובדיה ושחף רז התארסו.

כידוע, לאחרונה שיתפו כהן וטעטי שעברו הפלה של תאומים. "אני מבינה את הנשים שחוות את הכאב הקשה מנשוא – את האובדן. ללכת בהיריון ולחזור ללא. אני מאמינה שהכל לטובה ויש סיבה להכל" חשפה. עוד בנושא זה נרחיב ונציין כי בתחילת חודש אוגוסט חשפה כהן בחשבון האינסטא שלה שעברה הפלה, לאחר שהיא וטעטי גילו שהם מצפים לתאומים.

לסיום, בין היתר, כתבה על בן זוגה: ""דבר אחד הבנתי היום, ידעתי שאתה האח שלי אבל לא הבנתי עד כמה. חיים שלמים היו שווים, כל מה שעברתי היה כדי לקבל אותך. רק אתה תהיה אבא של הילדים שלי, ויהיו לנו". ולנו, כל מה שנותר הוא לאחל המון המון מזל טוב ובהצלחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן