אמא של עידן מורד עולה להתקפה "יראו לה איזו כלבה היא הייתה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אימו של עידן מורד, ענת, הביעה שמחה לאור הדחתה של שי עופרי, שכזכור יחסיה עם עידן היו מתוחים מאוד במהלך התוכנית. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. כידוע, אמש, הודחה הדיירת שי עופרי מבית "האח הגדול", במהלך שגרר שלא במפתיע אלפי תגובות ברשת כשלא מעט מהן הביעו שמחה לאיד ואושר גדול מהעובדה שלא היא תהיה זו שתזכה במיליון. מי שלא יכלה להסתיר את שמחתה מההדחה הייתה ענת מורד, אימו של עידן מורד, שכזכור היה לדייר השלישי בעונה הנוכחית שהודח לאחר 19 ימים בבית.

הודו לשם כי טוב כי לעולם חסדו", כתבה בהתלהבות לא מוסתרת מורד בפוסט שעלה באחד מעמודי הפייסבוק של התוכנית. בהמשך, כשגולשת אחרת התמוגגה מהגורל המצפה לשי בתוכנית הד"וח היומי" לשם מגיעים המודחים כדי להתראיין, השיבה לה מורד בתגובה: "יביאו לה הכל לפנים. יראו לה איזו כלבה היא הייתה".

תגובתה של מורד האם אינה מפתיעה וגם אינה הפעם הראשונה בעונה בה היא יצאה ברשת לטובת בנה. כזכור, היחסים בין שי לעידן בבית האח היו מתוחים, כשהשיא הגיע לפיצוץ סוער בזמן בישולים במטבח, כששי הטיחה בעידן כי אינו מגלה התחשבות בשאר דיירי הבית בכל הנוגע לאוכל ואילו הוא הטיח בה כי היא סטיגמטית ופרימיטיבית. "ככה פותחים שבוע טוב", סיכמה מורד כשבעמוד הפייסבוק האישי שלה הוסיפה כי מדובר ב"תוכנית מכורה", "פח אשפה", וגועל נפש", אך ציינה כי "אנשים לא סתומים ויודעים את האמת". בפוסט נוסף בקבוצה אחרת הוסיפה: "רק סתיו תנצח אמן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן