דרמה: ספיר בורגיל מתפוצצת ומסתבכת בשידור חי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי ספיר בורגיל התארחה בתכנית ולאחר ששמעה מילים שלא נעמו לה, החליטה להגיב בצורה מטלטלת שעוררה סערה ברשת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי יוצאת "האח הגדול, ספיר בורגיל הוזמנה להתארח באחת מן תכניות האירוח. כאן המקום לספר לכם כי בקטע שרץ ברשתות החברתיות, ספיר מביאה למי שגם היה דייר לפני כמה עונות, שי חי. המנחים של התוכנית "אח לילה" ששודרה השבוע שי לי שינדלר וקווין רובין שרו יום הולדת שמח למתמודד העבר שחגג את יום הולדתו, והוא הודה להם בשמחה על העוגה שקיבל מאחורי הקלעים לכבוד המאורע.

נציין לכם כי כאשר שאלו את ספיר האם היא רוצה להביא לו כוס מים כמתנה ליום ההולדת, אחרי שעצבן אותה לפני כן במהלך השידור, היא בחרה לשפוך עליו את תכולתה של הכוס והקדישה את המעשה לבן זוגה שכלוא עדיין בבית: "אברהם, הקטע הזה מוקדש לך חיים שלי בלב". הסיטואציה לא הפסיקה להפתיע בזמן ששי חי לקח את המעשה ברוח ספורטיבית ולא כמו שהיינו רגילים לראות בימיו בבית האח.

לסיום, המעשה העיר את כל עם ישראל ברשתות החברתיות, שלא יכלו להתעלם: "זה לא מצחק. לא מתאים, לא עושה אותך גיבורה ולא הייתי מתגאה בזה. הלכת לתוכנית ריאליטי, תדעי שאנשים ידברו ויגידו מה דעתם, את יכולה לקבל ויכולה שלא", כתב נדיר אליהו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן