הלם: לרה מטודי הגנה על סתיו קצין והותקפה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי קרוב לחודשיים מאז שהודחה מבית “האח הגדול”, לרה מטודי החליטה להשיב לשלל שאלות בראיון וגם לצאת באופן שאולי הפתיע רבים הצופים להגנתה של סתיו קצין התגובות הקשות ברשת הגיעו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מתמודדת עונת “האח הגדול” הנוכחית, לרה מטודי שימשה לדיירים רבים בתכנית כה”אמא” של הבית. מבחינת יחסי הכוחות היא לא פעם הביעה את דעתה הלא חיובית כלפי הברבי בורוד סתיו קצין בזמן ששהתה בתוכנית ומחוצה לה. כאן המקום לספר לכם כי בראיון שהעניקה היום לאחד האתרים חשפה מטודי בין היתר את תשובתה המעודכנת לגבי מי הייתה רוצה שייקח את מיליון השקלים.

בנוסף, יצאה להגנת סתיו קצין באופן שהצליח להפתיע וגם להרתיח חלק מהגולשים שלא בדיוק קנו את זה. לרה שיתפה תחילה מי המנצח שלה ומי היא חושבת שיזכה בתוכנית ואמרה כי “הייתי רוצה שיובל מעתוק או יענקי יזכו. אבל כנראה שסתיו תיקח בגלל שהיא משחקת את המשחק הכי טוב". לאחר מכן שיתפה ואמרה כי “בפרק האחרון בפעם הראשונה הרגשתי לא טוב בשביל סתיו, כאב לי הלב עליה, מה היא בסה’כ ביקשה? סוכריה? כאב לי".

עוד הוסיפה ואמרה כי "זה אומר שיש לי לב, למרות מה שאיחלו לי. אנשים צריכים לקחת הכל בפרופורציות ואני מאחלת לכולם בהצלחה”. אחת הגולשות כתבה ללרה כי “אישה רעה…לפני יומיים היא וספיר וחבורת הזבל שלה פרסמו סרטון על חשבון סתיו, במכוון להשפיל ולצחוק עליה… איזה כאב לך הלב??? אין לך בכלל לב.. לא לך, ולא לכל החבורה של הדיירים שבחבורה שלכם.. התאחדתם על סתיו כולכם… צבועה ,רכלנית ושקרנית". שתפו אותנו מה דעתכם בעניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן