דרמה: המשפחה של שי עופרי מ"האח הגדול" עולים להתקפה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בזמן שהיא שוהה בתוך "האח הגדול", המשפחה של הדיירת נאלצת להתמודד עם המילים הקשות שמופנות כלפיה ברשת. בסטורי שפורסם ע"י הבסטית היא חשפה על ההתמודדות ואף טענה כי "העריכה לרעתה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי היחסים המורכבים בין שי לי עופרי וסתיו קצין מביאים תגובות קשות ברשת, בעיקר מצד תומכי הברבי של הבית, אבל לא רק שנאה וביקורות אלא גם איחולים למוות, אי פיריון ומחלות קשות. כעת מקורביה ומשפחתה של שי לי משתפים בקושי הגדול שהם נאלצים להתמודד איתו בחוץ, לאור התגובות המרושעות והקשות ששי לי סופגת, וגם מבקרים את "האח הגדול" והעריכה לרעתה.

כאן המקום לספר לכם כי שחף, חברתה של שי לי שמתפעלת את חשבון האינסטא שלה בזמן שהותה בבית שיתפה כי ״זה לא קל לשמוע שלא אוהבים אדם שיקר לך, אבל יש הבדל בין לא לאהוב, לבין לאחל לאותו אדם או לא להיות הורה, או מחלות כאלה ואחרות״. עוד הוסיפה: ״אני מקפידה בעמוד שלה לחסום כל אדם שחוצה את הגבול כי יש מספיק רוע ברשתות ואני לא מוכנה שגם בעמוד הפרטי שלה יהיה. אני כל הזמן אומרת לאמא שלה, שזה יחלוף ברגע שהיא תצא משם, כי אנשים ביריונים רק מאחורי מקלדת״.

עוד כתבה והתייחסה לשאלות בנוגע לשינוי ששי לי עברה בימים האחרונים בבית וכתבה כי ״ההתנהגות של שי לי לא השתנתה, היא היחידה שהולכת עם האמת שלה מהתחלה ועד הסוף. כשיש דייר שנטפל אליך ומתעלל בך ובנפש שלך במשך שלושה חודשים, זה כבר מתסכל ומעייף. הדבר היחיד שהשתנה זה העריכות שעושים לרעתה״. מה דעתכם בנושא? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן