טלטלה ברשת13: המתמודד הפורש חושף הכל אודות ההפקה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחד מפורשי ",האח הגדול" חשף את מאחורי הקלעים מאחורי ההחלטה, וגם חשף מידע מעניין על דייר אחר, שגם הוא כמעט בחר לעזוב את הבית. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לפני קצת יותר מחודש ולאחר 56 ימים בבית "האח הגדול", בן ויארניק בחר להפעיל את נוהל העזיבה, לצאת מהבית ולשוב לחיק משפחתו האוהבת אליה התגעגע מאוד. כאן המקום לספר לכם כי אמש שיתף וחשף ויארניק לעוקביו באינסטא בעובדות טריוויה מעניינות ומפתיעות לגבי השהות שלו בבית, ובין היתר חשף כי הפעם בה שודרה הבקשה שלו מהאח להפעיל את נוהל העזיבה לא הייתה הראשונה.

דברים שלא ידעתם עליי בבית 'האח הגדול", פתח ויארניק את הסטורי עם העובדות. "הפעלתי שלוש פעמים את נוהל העזיבה. רק אחד שודר ביום שעזבתי" אמר המשתתף. ויארניק הטיל פצצה נוספת, כשחשף שיענקי, אחד הדיירים ששמם מוזכר מתחילת העונה כמועמד ודאי לגמר ואולי אף כזוכה, הרגיש גם הוא שאינו יכול עוד וביקש לעזוב.

על כך אמר כי "יום לפני שעזבתי, יענקי רצה לפרוש", כתב ויארניק ואז גילה כי בזכותו הוא נשאר בבית בסופו של דבר לאחר ששיכנע אותו להישאר. "שכנעתי אותו להישאר ביודעין שאני הולך למחרת". לסיום, מה דעתכם על החשיפה? שתפו אותנו בתגובות?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן