טלטלה: משפחתו של קאלום מ"האח הגדול" החליטו לעלות להתקפה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בפרקים האחרונים של "האח הגדול" ראינו צד נוסף ופחות מחמיא של הדייר אברהם אקלום. לקרובים שלו הספיק לקרוא את התגובות עליו והם החליטו להפסיק לשתוק. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם הפעם על העניין הבא. הדיאלוג שהיה בפינת העישון בחדר הארונות בין הדיירים אברהם אקלום וליאל קוצרי, העלתה שאלות ששואלים את עצמם גם הצופים בבית על איחודי הכוחות המוזרים בין ליאל לסתיו ובין אברהם לשניר ושי. מה שהשיחה לא העלתה הן יותר מידי תשובות. הבנו שליאל וסתיו היו בודדים ולכן התחברו, אך אברהם לא ידע לענות מדוע התחבר לשניר ושי, חיבור שליאל הגדיר טוב כ"תמוה".

כאן המקום לספר לכם כי לאחר שידורי הפרקים האחרונים של תוכנית הריאליטי, התהפכה הרשת על מספר דיירים שחברו יחד כדי לנסות להרוס לסתיו את ישיבת התקציב עליה הייתה אחראית לראשונה. אחד מהדיירים האלה הוא אברהם וכמות התגובות עם המילים הקשות לא השאירה את הקרובים אליו אדישים. "אברהם משיב באותו המטבע אחרי שהוא וכל דיירי הבית חוו סבל מתמשך, כן סבל. וזה בלשון המעטה". כתבו מנהלי דף הפייס של קאלום.

עוד הוסיפו כי "אברהם בחר לא לשתוק ולתת יד למעשים נוראיים ועוקצניים. וזה מה שמגיע לו? כי הוא אמיתי? מתנצלים אברהם לא צבוע או לקקן. מי שאוהב מסכות לא יתמוך בו וזה זכותו. אנחנו הולכים עם הצדק והאמת שזה אברהם. לא ברור למה ציפיתם, שיסבול התנהגות וישב בצד ויסבול? הגיעו מים עד נפש. אברהם הדייר הכי כנה שנראה על המסך לא יעזור לאף אחד. ומי שחושב אחרת נשמח לראות איך מעביר על סדר היום עקיצות ואמירות מרושעות שנאמרות לעברו". שתפו וספרו לנו מה דעתכם בעניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן