דרמה ברשת13: הדיירת עדן שבירו חושפת את כל האמת על סתיו קצין

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם הפעם על המודחת הטרייה מבית “האח הגדול”, עדן שבירו אשר טוענת כי הקשר שלה עם סתיו הפך מחברות טובה ליריבות הצליח להעלות לא מעט תהיות. כעת היא בוחרת לחשוף את הכל. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. "הדיירת" עדן שבירו שעלתה למדרגות בית “האח הגדול” בתור דיירת הכניסה השנייה אומנם נכנסה תחילה בשביל לנסות ולייצר קשר זוגי עם יובל לוי. עם הזמן וכשזה לא ממש קרה, היא וסתיו קצין הפכו לחברות קרובות בבית המתועד. כידוע, בתקופה האחרונה של שהותן המשותפת נוצר ריחוק שהפך ליותר ויותר עכור עד לרמה שעדן לא תמכה בזכייתה של סתיו בגמר כשנשאלה על כך.

כעת, עדן החליטה לחשוף את הפרטים הבאים וכתבה כי “הקשר שלי עם סתיו הוא קשר מאוד מאוד מורכב. כי בהתחלה הוא היה קשר מאוד מאוד טוב ואמיתי. היא הייתה כתף, הקשבנו אחת לשנייה, תמכנו אחת בשנייה והיינו ממש קרובות". עוד הוסיפה כי “כשנפגעתי מסתיו אז נפגעתי באמת. ובגלל שהיינו כל כך קרובות אז הפגיעה הייתה באמת באמת באמת קשה".

עוד חשפה וכתבה כי "אני בטוחה שגם היא נפגעה ממני, וכשיצאו מילים כלפיי קשות וזה יצא מהפה שלה זה היה לי עוד יותר קשה לשמוע את זה כי באמת היינו קרובות בבית. באמת זה הרגיש אמיתי וזה הרגיש שם. אבל כשנפגענו אז נפגענו בעוצמות גבוהות, גם היא וגם אני. אני בטוחה שגם אני פגעתי בה.”

לסיום, סיכמה כי ”ועם הזמן פשוט בגלל שהפגיעה הייתה קשה אז התרחקנו ואז כל דבר התסיס את זה. וכל דבר כאילו גם לך לראות את הבן אדם באור אחר לגמרי, וזה מה שגרם לקשר להיהרס לגמרי". מה דעתכם על העניין? ספרו לנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן