טלטלה ברשת13: אורי נגר החליט לחשוף על אחורי הקלעים של "האח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכב "האח הגדול" אורי נגר שחטף מכות בשבוע שעבר על ידי אלמוני בעקבות טעות בזיהוי חשף כי הייתה בריונות מילולית וגופנית בבית הסגור. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי שבוע ימים חלפו מאז פרש אורי נגר מבית "האח הגדול" רגע לפני הגמר הגדול, כדייר הרביעי שפרש מהריאליטי וגם בחוץ הוא מעורר לא מעט כותרות. אחרי קמפיין התחתונים שקטף והאיחוד עם בנותיו וגרושתו, כשקאמבק עדיין לא על הפרק כפי שייחל, חילופי המהלומות בינו לספיר בורגיל בחוץ, ואפילו חטף אגרופים משני אנונימיים בעת שנסע ברכב אחיו, כעת חושף נגר כי בבית הייתה בריונות מילולית וגופנית.

כאן המקום לספר לכם כי בסוף השבוע האחרון שיתף הפורש עם עוקביו שיחה שערך עם אמא של ילד מעריץ שלו, במהלכה התבקש לדבר עם בנה ולעודד אותו, לאחר שחווה חרם בבית הספר על ידי ילד אחר. נגר מצידו, לא היסס ומיהר לחייג בשיחת וידאו למעריץ הצעיר, והבהיר כי ב"האח הגדול" לא היה חרם, כשהוא ככל הנראה מתכוון לסתיו, והוסיף שהייתה אלימות.

לסיום, על כך, אמר נגר כי "חשוב לי לציין שב'אח' לא היה חרם כלפיי אף דייר, הייתה ביריונות גופנית ומילולית ואני חד משמעית נגד, אם אוכל לעורר מודעות, תמיד אשמח איתמר היקר". מה דעתכם על העניין? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן