חשיפה: מי מנסה לחבל בזכייתה של סתיו קצין ב"אח הגדול"?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הפרק הטעון אתמול שבו נחשף לדיירים והצופים כי סתיו קצין לא עשתה “דווקא” לדיירים מתוך משימה סודית אלא מרצון נקם הצליח לגרור תגובות רבות ברשת, כעת, עמוד האינסטגרם “הפשוטע” יצא נגד הניצחון של סתיו בגמר הגדול. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי נותרו שלושה שבועות לגמר “האח הגדול” ונראה כי סתיו נמצאת על דרך המלך לעבר הזכייה במיליון השקלים ונראה שברשתות החברתיות לא כולם מעוניינים שזה יקרה. "עם ישראל היקר אני פונה אליכם בעיניים דומעות ומבקשת למען אחדות המדינה ודור העתיד אל תתנו לסתיו קצין לנצח באח הגדול לא צריך לשנוא אותה לא בריא לשנוא האישה אמא לילדים ואני מאחלת לה זיווג הגון, שפע, שגשוג, פרנסה טובה ופסיכולוג עם זמינות תורים גבוהה אבל גם לא צריך להלל אותה ובטח שלא לתת לה צ׳ק של מיליון שקל” נכתב בפוסט.

עוד נכתב כי "אני תמיד בעד האנדרדוג אבל צר לי, את לא אנדרדוג אם את מביאה את זה על עצמך כשיש לך במשימה אפשרות לתת לדיירים מתנות או עונשים ואת בוחרת בעונשים – זה מרחיק כשכל דיירי הבית דופקים ת׳ראש בקיר כי נגמר הנס קפה ואת מחביאה נס קפה בארון. זה מרחיק כשחצי בית לא יכול לאכול אוכל טעים ואת קמה שף מסייה קופיקו אחרי שלא נקפת אצבע בבית 80 יום – זה מרחיק ואי אפשר כל פעם לבוא ולשלוף סיפור חיים מאסטר שף שיצדיק את ההתנהגות שלך עזבו רגע את ליאל והאחים בורגיל שכבר עלה להם ושונאים אותה בכל נים גוף הגברת הצליחה לריב עם נשמות טהורות כמו אתי, יובל מעתוק ויענקי".

לסיום, נכתב כי "להפוך עליה את כל הדיירים החדשים שנכנסו במטרה להיות בסטיז שלה, לגרום לשני דיירים לפרוש זה טירופובוס זאת העונה הכי דלוחה של האח הגדול זה אף פעם לא היה דוקו שוודי אבל בחיים לא הייתה עונה שכל כך מקדשת התנהגות רעילה ומורכבת מאנשים שאני מעדיפה לכרות לעצמי אוזן מלהזדהות איתם לפחות שבסוף יהיו בשורות טובות”. ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על העניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן