דרמה: המשפחה של אברהם אקלום עולה להתקפה ולא נשארת חייבת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי צופים רבים זעמו עקב שידור הפרק האחרון של “האח הגדול” והטיחו טענות על בריונות מצד הדיירים אברהם, שי וספיר כלפי סתיו קצין. גם משפחתו של אברהם אקלום החליטו לצאת במסר מטלטל בעקבות הסערה ברשת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הפרק ששודר אתמול הציג תמונה לא פשוטה בעיני לא מעט צופים שלטענתם, התעמרויות מצד הדיירים בסתיו קצין עלו לרמות חדשות בבית. וההבדל היחידי הוא שהפעם לא היה מעשה מוצדק או עוקצני מצידה שיצדיק התכתשות כזאת? כאן המקום לספר לכם כי בעמוד האינסטא של אברהם אקלום החליטו להגיב לרעש התקשורתי שנוצר בעקבות שידור הפרק אמש ובו נצפה אברהם כשהוא לא ממש מוריד את הרגל מהגז בהטרלות שלו לסתיו וזאת לאחר שעקצה אותו בנוגע לספיר.

הטענה המרכזית שלהם לכאורה, היא שהפרק היה ערוך מגמתית לטובת סתיו. “אברהם וסתיו כבר אינם חברים, הם לא מסתדרים והחברות כבר איננה מזמן, כולם עדים לכך. בפרק ששודר הערב, הריב ביניהם היה לא פשוט ובו אברהם השיב לסתיו אחרי המון מעשים לא נעימים ואף עקיצות מצידה" כך נכתב בסטורי.

עוד נכתב כי “כל מי שצופה בערוץ 26 יכול להעיד שהיינו עדים רק לצד אחד, איפה כל מה שעשתה סתיו לאברהם שגרם לו ‘להחזיר’ לה? סתיו יודעת בדיוק מה היא עושה. יודעת להתקרבן, יודעת לעשות דווקא, יודעת איך להוציא אנשים מדעתם. צר לנו, קשה לנו לקרוא לה ‘קורבן’ אחרי שמעבירה אנשים התעללות נפשית יום יומית. זכרו: שתיקה על המעשים הלא נעימים שלה בלשון המעטה מהווה הסכמה. אברהם בסה’כ השיב באותו המטבע". ספרו לנו מה דעתכם בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן