הלם הלם הלם: ספיר בורגיל חתמה על ההסכם הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי ללא ספק, חסרונה של ספיר בורגיל מורגש מאוד "באח הגדול". זאת, לאחר שהפכה למודחת האחרונה של העונה. הבית התחלק מחדש והיא כבר הספיקה להגיע ולצעוק לעברם אהובה מהגבעה המפורסמת. כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה בחדות עין כי מאז הדחתה הדרמטית של ספיר מבית “האח הגדול” לפני שבוע בדיוק היא הספיקה להשלים לא מעט פערים. כולל להגיע לתובנה שהיו אלה מעריציה של סתיו קצין שהובילו לכאורה להדחתה כאשר הצביעו לעדן שבירו במהלך הדו קרב בשידור. “כל מי שמצביע, אני מציעה לו להיות עשר שעות בבית הזה – ואז שיצביע. יש פער גדול מאוד בין מה שקורה בפנים למה שקורה בחוץ” אמרה בורגיל בראיון שהעניקה ל"ישראל היום".

“אני חושבת שאם הייתי חושפת אותה מההתחלה ולא נותנת לה את הבמה שנתתי לה כי ריחמתי עליה, היא לא היתה נשארת" הסבירה בורגיל את ההבדלים לטענתה בין ההתנהגות של סתיו לבין האהדה מבחוץ. “סתיו היא גאונה שיכולה להפוך עליך את הסיטואציה בשניות. היא רוצה להיצרב בתודעה, לא משנה איך ולמה, ולי היה חשוב לשמור על הסנטר שלי, כי יום אחד התוכנית תסתיים ואני מעדיפה לבחור בטוב” הוסיפה ואמרה.

לסיום, נציין ונחשוף לכם כי הדחתה של הדיווה לא מנעה ממנה להמשיך ולבנות קריירה בתעשיית הבידור. ספיר, החליטה לחתום בסוכנות הדוגמניות לייס מודלס של לירן אביחן. מה דעתכם על עניין קריירת השואו ביז של בורגיל? ספרו לנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן