דרמה: כל הפרטים על המסוק של סתיו קצין

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מעריציה של "הברבי" מבית האח הגדול יכולים לנשום לרווחה. המסוק הרביעי שהעלו לה אמש מעל האולפן של תכנית הריאליטי נחשף בפניה בחצר אחרי לא מעט מחדלים. והכל על הפיצוץ אשר הגיע מצד שי. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם הפעם כי אמה של סתיו קצין עלתה אמש על מסוק שהרימו לה התומכים ועליו הכיתוב “סתיו, יש לך כח של צבא שלם. אוהבים התומכים מכל העולם מסוק מס’ 4”. סתיו כמובן שהייתה מאוד נלהבת לאחר שסוף סוף זכתה לראות את המסוק שהרימו לה אחרי שבפעמים קודמות זה לא צלח.

כאן המקום לספר לכם כי בנושא הזה בחר ליאל להתעמת עם שי ואמר לה “למה להגיד שהמשחק שלה עובד יש לה מסוק? כשיש לך מסוק היא אומרת דברים כאלה? למה לאכול את הלב על מסוק?” שי השיבה:“היא אומרת מספיק גם בלי שאני אומרת, אני לא אוכלת את הלב על המסוק, אני אוכלת את הלב עליה. וגם אתה אמרת”.

לסיום, נספר לכם כי בהמשך, הויכוח כמובן נמשך וליאל התעמת עם שי ושניר בחצר וסתיו נכנסה הביתה. במהלך הפיצוץ ביניהם שי זרקה לליאל “די כפרה עליך אתה היית פה לפני שבוע גם ואמרת אותו הדבר”. ליאל השיב:“מה זה אומר שהשתנת לי הדעה? ממש לא, אולי לך זה כואב, לי לא השתנתה הדעה”. מה דעתכם על כל העניין? ספרו לנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן