חשיפה: היה חרם על סתיו?! כך הפקת "האח הגדול" הגיבה לתלונה מהרשות השנייה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לפני שבועות ספורים היו טענות על תקרית החרם שעברה סתיו קצין בבית "האח הגדול" ,בעקבות מאות תלונות שהגיעו לרשות השנייה, הם פתחו בהליך בדיקה ובשעות האחרונות הפקת "האח הגדול" סוף סוף הגיבו לתקרית והטלטלה. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. כזכור, הסצנה שהתרחשה בבית האח הגדול ועוררה סערה החלה במקלחת כאשר סתיו טענה שהגיע תורה להתקלח ואילו חלק מהבנות טענו שלא, הן החליטו לא לתת לה להיכנס למקלחת, לבסוף סתיו חפפה את השיער בכיור במקלחת. לאחר מכן כאשר רצתה לייבש את השיער חלק מהבנות.

העבירו מאחת לשנייה את הפן וכל הזמן אמרו שזה לא התור של סתיו מה שגרם לה לבכות, בעקבות השידור של התקרית הקשה, מאות תלונות הגיעו לרשות השנייה, שהחלה בבדיקה וביקשו מההפקה התייחסות לנושא.זה לקח אמנם זמן אבל בשעות האחרונות בהפקה האח הגדול הגיבו לטענות על חרם באותה תקרית קשה.

אז ההפקה בחרה להגיב כך "הפקת התוכנית פועלת בהתאם לדין ולחוקי הפורמט, ומגלה את האחריות המתבקשת במטרה לשמור על ההתנהלות התקינה בבית ובריאותם של הדיירים. בדומה לעולם האמיתי, מה שקורה בבית האח הינה דינמיקה חברתית מורכבת, שמתפתחת כל העת כתוצאה מהחיים המשותפים בבית ומההתנהגות של הדיירים אחד כלפי השני". מה דעתכם בעניין? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן