משפחתו של שניר בורגיל יוצאת להגנתו "הוא דייר בפני עצמו"

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי שמועות רבות רצות בעניין הקשר המסקרן של שניר בורגיל ושי עופרי, שחווה טלטלות רבות בתוך בית "האח". עכשיו, בני משפחתו של שניר החליטו להתייחס למערכת היחסים הרומנטית והצהירו "נכבד כל החלטה". כל הפרטים

מערכת הפורטל עם הסיפור הבא. אחת ממערכות היחסים הכי לוהטות של העונה היא זו של שניר ושי, השניים, רכבת הרים של רגשות אחד לשנייה. מחברות קרובה השניים התאהבו זה בזו והפכו לזוג, אלא שהזמן והאינטנסיביות של הבית עשו את שלהם והקשר עלה על שרטון. אמש, התברר כי אחרי משבר שחוו ביחסים, השניים שוב יחד ומאוהבים מאי פעם.

מי שבחר להגיב למערכת היחסים המורכבת והשנויה במחלוקת בין השניים היו משפחת בורגיל, הוריו ואחיו של שניר, ואף התייחסו לשמועות על כך שהם אינם תומכים בקשר הרומנטי. בסטורי ששותף בעמוד האינסטגרם של שניר נכתב: "חברים ותומכים יקרים, בשבוע האחרון הופצו מלא שמועות שהמשפחה לא תומכת בקשר של שי ושניר".

עוד אמרו כי "בין שי ושניר יש אהבה גדולה ואנחנו אוהבים לראות את שניר בוחר וכל דרך ששניר יבחר אנחנו נלך איתו יד ביד". בהמשך הזמינה המשפחה את העוקבים לשידור חי שתקיים אמו, סיגל בורגיל, שם היא תתייחס לכל השמועות סביב בנה. אך טרם, הוסבר: "צריך לנפץ כמה שמועות שהופצו מגורמים שרוצים ברעתו של שניר שלנו".

לסיום, אמרו כי "אנחנו רואים את האהבה המטורפת שלהם ואנחנו נכבד כל החלטה שלהם וניתן להם לחיות ולחוות את החיים שלהם. בנוסף, אתם צריכים לזכור ששניר דייר בפני עצמו וחשוב לנו שתנסו להכיר את שניר בתור בנאדם ולא רק על מה שקורה עם שי". מה דעתכם בעניין?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן