הלם: ככוכב "האח הגדול" אורי נגר הותקף באכזריות

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המתמודד אשר יצא בתחילת השבוע מבית "האח הגדול" והחליט לפרוש, הגיש תלונה במשטרה על תקיפה שעבר לדבריו כשנסע ברכב ביחד עם אחיו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אורי נגר היה ללא ספק אחד הדיירים הבולטים בעונה של "האח הגדול". המתמודד שנכנס לבית בכניסה השנייה הצליח בזמן שהותו לייצר סביבו לא מעט עניין וגם לא מעט יריבים. אחרי שביום שני האחרון פרש מהמשחק, היה נראה שהקושי והסבל שחווה בריאליטי נשארו שם, והחיים מחייכים אליו מאוד. הוא חזר לגרושתו ואם שתי בנותיו ירדן, וקטף קמפיין נחשק להלבשה תחתונה.

על השמחה וההתרגשות מההפתעות הטובות שקרו לנגר בעקבות הפרסום העיבה תקיפה שחווה נגר לטענתו על ידי שני אנשים, שהסתיימה בהגשת תלונה במשטרה מצידו. "הותקפתי על ידי שני אנשים", אמר נגר בתגובה "לישראל היום" כשהתבקש להסביר מה בדיוק גרם להגשת התלונה שלו במשטרה. "ישבתי בכיסא ליד הנהג, ליד אחי, ופשוט הכניסו אגרופים לתוך האוטו".

לסיום, לאחר שפרש מבית "האח" כתב בפוסט כי "אהובים שלי, משפחה שלי, תומכים שלי, כולם. יצאתי מהחוויה הכי מטורפת שעברתי בחיים שלי, קיבלתי הזדמנות להראות למדינה שלמה מי זה אורי נגר לטוב ולרע, ואני חושבת שהצלחתי לא רע. מצטער שאכזבתי לא מעט בהחלטה לעזוב את בית 'האח הגדול', אבל ויש אבל גדול, אני לא מצטער עליה! אני שלם, ואני במקום הכי מדהים שיכולתי לבקש". מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן