גיא איתן נחלץ לטובת סתיו קצין ומטיח האשמות בספיר בורגיל

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי גיא איתן מגיב על העליהום של חבריו כלפי סתיו קצין ויוצא להגנתה. כל הפרטים

כידוע, מערכת הפורטל עוקבת הדוקה של תכנית הריאליטי "האח הגדול". כעת, נדווח לכם כי עוד כששהה בבית "האח הגדול" לפני שהחליט לפרוש, הדייר גיא איתן פתח חזית עם הדיירת שהצליחה לעצבן כל דייר בבית – סתיו קצין, שכמובן הפכה במהרה לצ'ילבה שלו. אלא שכעת, כמעט חודשיים מחוץ לבית "האח הגדול", נחשפת תפנית בעלילה.

כאן המקום לספר לכם כי איתן משנה תפיסה ויוצא להגנתה של הברבי, לאור התגובות הקשות שהיא זוכה ברשת וגם ועוקץ את המודחים האחרונים, ואנחנו מנחשים שהוא התכוון לספיר בורגיל, המודחת הטרייה ולראיונות שהעניקה וקבע: "בושה לא לדעת להפסיד בכבוד". בפוסט שהחליט לשתף ולפרסם אמר וכתב כי "כמה מילים על הלינץ' והתופת שעושים לסתיו קצין ברשתות. אני לא מחסידי סתיו, אפשר להתווכח אם היא טובה או רעה, אבל היא אפשר להתווכח שהיא דמות מעניינת. כדייר, זה בלתי אפשרי לחיות איתה בכבוד. אבל כצופה לראות אותה 3 פעמים בשבוע זה מעניין ונחמד".

עוד התייחס לעונה עם ארבע פרישות ולחרושת השמועות: "שמעתי טענות שהיא אחראית לעזיבות שלנו, שלהפקה יד מכוונת, שזה מופע יחיד ושכל זמן המסך הולך אליה. כולנו ירדנו במדרגות שווים בין שווים ועם אפשרות להיות דמויות דומיננטיות, חלקנו ידענו לנצל וחלקנו נמנענו משיקולים כאלו ואחרים. זה לא חוכמה בדיעבד לומר אכלו לי שתו לי, סתיו אשמה בהכל".

לסיום, בחר איתן לכוב ולהוסיף כי "זה לא בושה להפסיד אבל זה כן בושה לא לדעת להפסיד בכבוד אז בואו נפרגן יצאנו החוצה, אנחנו לא חלק ונפרגן לכל אלה שהגיעו הרבה יותר רחוק מאיתנו". מה דעתכם בנושא? ספרו ושתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן